[Verzamel] Foto's gemaakt met Minolta DigiCams

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Het lijkt me handig zo te kunnen vergelijken tussen bijv de A1 en Z1 in beeldkwaliteit en vica versa.
het is natuurlijk ook handig als er voor Fuji,Canon,Olympus en Nikon en evt andere merken een topic komt.

Vermeld wel duidelijk welke camera, anders hebben we er natuurlijk niets aan.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 17:11

Steffie

Opaque

Dit topic lijkt me op hardware gericht, daarvoor kan je beter kijken in GT. Daar loopt immers ook al een topic over de Z1, met een aantal samplefoto's en verwijzingen naar reviews.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Steffie schreef op 30 oktober 2003 @ 19:49:
Dit topic lijkt me op hardware gericht, daarvoor kan je beter kijken in GT. Daar loopt immers ook al een topic over de Z1, met een aantal samplefoto's en verwijzingen naar reviews.
Maar het is alleen maar de bedoeling om hier foto's te posten die gemaakt zijn met alle Minolta Camera's maakt dus niet uit welke.
en het gaat niet op de specificaties in.

Verwijderd

Mja, voor het plaatsen van foto's van diverse camera's met als doel camera's te vergelijken lopen er toch al diverse topics in GT. Aangezien we de "hardware" kant van de fotografie in GT willen houden en het in dit forum echt specifiek over het (digitaal) fotograferen zelf gaat, zie ik net als Steffie niet in waarom dit topic een toegevoegde waarde heeft in TFF. Bij fotograferen is het tenslotte toch 90% kwaliteit van de fotograaf en 10% camera.

Aangezien dit soort topics al in GT bestaan, hoeft deze niet verplaatst te worden en kan hij dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 14:50 ]

Dit topic is gesloten.