Ik zet vandaag mijn pc aan, en mijn beeldscherm vindt dat hij geen beeldsignaal krijgt. Ik krijg dus de melding No Signal Input.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Geluidskaart eruit.
- AGP Videokaart eruit -> PCI videokaart erin.
- beide ddr reepjes eruit gehaald en per 1 opgestart (heb helaas geen extra reepje ddr om te testen)
- Andere pc op monitor aangesloten om er zeker van te zijn dat het niet aan de monitor of monitorkabel ligt.
Allemaal met hetzelfde teleurstellende resultaat.
Ik vraag me af wat er nu precies is afgestorven, moederbord? Voeding? Beide ddr reepjes stuk? (lijkt me sterk maargoed) PC gaat dus wel aan, krijgt stroom, ventilators in voeding en op processor draaien en de harde schijf en cdroms lijken ook te draaien.
Verder nog suggesties?
Wat ik al heb geprobeerd:
- Geluidskaart eruit.
- AGP Videokaart eruit -> PCI videokaart erin.
- beide ddr reepjes eruit gehaald en per 1 opgestart (heb helaas geen extra reepje ddr om te testen)
- Andere pc op monitor aangesloten om er zeker van te zijn dat het niet aan de monitor of monitorkabel ligt.
Allemaal met hetzelfde teleurstellende resultaat.
Ik vraag me af wat er nu precies is afgestorven, moederbord? Voeding? Beide ddr reepjes stuk? (lijkt me sterk maargoed) PC gaat dus wel aan, krijgt stroom, ventilators in voeding en op processor draaien en de harde schijf en cdroms lijken ook te draaien.
Verder nog suggesties?