Nog Elite fans hier? probeer dan eens Jumpgate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25
Neem dan eens een kijkje op www.mightygames.co.uk

Het gaat om het spel Jumpgate, het is een MMORPG in de ruimte.
Je kunt je aanmelden voor een 10 day trial. Het spel kun je gratis downloaden (80mb met, en 50mb zonder muziek), na die trial kost het 9 euro per maand (nu nog alleen met creditcard, maar www.jguniverse.com is bezig met het opzetten van een systeem zodat het mogelijk word om op andere manieren te spelen)

Het spel draait inmiddels al een paar jaar en heeft goeie en slechte periodes gehad, een van die slechte is net voorbij en nu komen steeds meer oude spelers terug, atm zijn er in de avonden 200-250 mensen online. Maar met alleen oude spelers redden we het niet, nieuwe spelers zijn nodig.
Er schijnen nog genoeg Elite fans te zijn die nog nooit van JG gehoord hebben, daarom deze post :)

Grafish is het echt geen geweldig spel, maar daar moet je effe doorheen kijken en niet gelijk opgeven :)

Het is dus een flightsim, niet point-n-click zoals Eve, ook is het skill based, in princiepe kan iemand met het noobschipje iemand met het beste schip afknallen, niet dat het vaak gebeurd, maar het kan ;)
Het gaat niet alleen om PvP combat, de meeste mensen zijn traders, op het moment is het voor traders erg veilig in regulated space, maar in unreg moet je oppassen. Ook zijn er nog Conflux, de aliens die je aanvallen, en als je net begint krijgen ze je nog wel een keer te pakken ;)

een Joystick is niet nodig, veel mensen vliegen met muis, er zijn zelfs een paar keyboard gasten :)
de joystick gebruikers zijn niet in het voordeel, muis is net zo goed, misschien wel beter omdat het makkeliker is te aimen met muis

Dus ik zou zeggen, probeer het eens :)

ingame kun je me vinden als Dlixx, Rakull, Rehqama of Cergaro
(mjah, ik betaal wat meer als 9 pluero ;) )

mogen er vragen zijn, stel ze dan hier :)

ps. Heb nog een review gevonden :) http://www.wargamer.com/reviews/jumpgate/
(dit gaat over de US server, de EU server verschilt heel veel, de links zijn ook voor de US server)

toestemming van The Will

Handige links:
JOSSH handleidingen en stats en nog meer handige linkjes :p

[ Voor 4% gewijzigd door Bramster op 30-10-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt leuk! maar het maandelijkse bedrag houd me tegen! :(

ik zou het wel is gaan proberen maar dan over een tijdje ofzo want heb het nu te druk met de nieuwe beta van diablo 2 :D!

maar vind het wel een Super idee en Graphics zijn voor mij geen must zolang de gameplay maar super is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
mjah, dat dacht ik ook in het begin, maar als je gaat kijken wat je voor dat geld krijgt....
dan is 9 euro eigenlijk helemaal niets, daarom heb ik inmiddels ook 4 accounts :p

voor de meeste spellen zou je zo'n 50 euro moeten betalen, daar kun je dus bijna een half jaar van JG'en!

vergeleken met andere MMORPG's is JG erg goedkoop, bijv Planetside, dat is eerst 50 voor het spel, en dan 12,50+btw per maand

en liquidt, speel eens die 10 day trial, daarnaa wil je misschien wel betalen ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Bramster op 30-10-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
me is big fan of Elite!!
me is no fan of paying-per-month membership no :(

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 10:56

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Ik wil het wel gaan downloaden, maar die link die ik krijg werkt niet echt goed. Zijn er ook mirrors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
hmmm, hier werken ze gewoon, tenminste als ik via het knopje op de site ga, directe link doet die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 10:56

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Naja zeg, ik heb em gedownload, geinstalleerd, ingelogd etc. Wil ik een launch requesten of iets dergelijks, loopt de boel vast... Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
echt helemaal vast?

hmmmm, zelf nog nooit last van gehad.
zal eens effe rondkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben m aan t downloaden .. ben benieuwt :). although ik Elite nooit gespeelt heb :). lijkt me wel leuk opzich. khoop alleen dat het wat leuker is dan EVE Online? want ik speelde in de beta van da spel en ik vond da echt enorm saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Eve is een mining sim :p

minen kan ook in JG, de quants (groen) zijn de miners, maar het hoeft niet :)
het kan wel saai zijn in het begin, maar gewoon effe doorgaan ;)
Pagina: 1