[delphi] IdHttp hangt op willekeurige momenten...

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Topicstarter
Ik gebruik de Indy IdHttp in een aparte thread voor het ophalen van webpagina's in de achtergrond, wat op zich prima verloopt. Alleen zo nu en dan wil het wel eens voorkomen dat deze blijft hangen na het aanroepen van de Get(<url>) van IdHttp.

Timeout ingesteld op 5 seconden (5000 ms), maar deze wordt bij het hangen na 10 minuten nog niet gedetecteerd.

Kan iemand me vertellen wat hiervan de oorzaak is? Ik heb tot nu toe totaal niets kunnen vinden wat dit kan veroorzaken.

Verwijderd

Ik heb ook rare dingen meegemaakt met Indy.

Ik ben toen op zoek gegaan naar een alternatief wat bij voorkeur ook wat minder resources vrat.

Ik kwam uit bij Synapse.
Dat is geen componenten-set maar kale code.

However, dat hoeft geen punt te zijn, er zitten wat voorbeelden bij en daar zal je ook een voorbeeld vinden wat gebruik maakt van de function HttpGetText.
Die doet wat jij ook wil.

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Topicstarter
Thnx, ik ben inderdaad ook opzoek gegaan naar alternatieven, en zat er zelfs al aan te denken om de hele boel zelf maar te schrijven, maar zoveel tijd heb ik nou ook weer niet voor handen atm.

Ik zal eens kijken hoe dat alternatief is. Thnx!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:09
Weet je zeker dat de website bereikbaar is op dat moment?
Heb je ook idAntiFreeze component in je applicatie gezet? Zo nee, misschien dat het beter helpt als je die in je applicatie hebt gezet :)