ik heb laatste me pc geformateert en opnieuw geinstalleert ( XP ) , met servicepack 1, detonator van nvidia en drivers van creative.com , nu zegt creative dat het stand-alone drivers zijn, maar creative drivers staan onderhands bekend als UPDATES die gewoon de orginele cd nodig hebben. dit blijkt ook na de installatie van deze driver , omdat surround mixer enzo niet geinstalleert is terwijl dat wel vermeld staat .
anyways, nu heb ik wolfenstein : ET en als ik online ga spelen, loopt me pc vast en kraakt het geluid. aangezien me oude videokaart 2 weken geleden is doorgebrand en ik een leenkaart heb gekregen (zelfde kaart ) weet ik 100% zeker dat het niet de videokaart is. ik ben de CD van audigy kwijt , en door de lack-of-support van creative, kan ik hem ook niet volledig installeren. toen ik me audigy eruit haalde en me onboard aanzette en installeerde, kreeg ik precies hetzelfde probleem MET audigy.....
is er een manier om me pc niet meer vast te laten lopen met krakend geluid?
anyways, nu heb ik wolfenstein : ET en als ik online ga spelen, loopt me pc vast en kraakt het geluid. aangezien me oude videokaart 2 weken geleden is doorgebrand en ik een leenkaart heb gekregen (zelfde kaart ) weet ik 100% zeker dat het niet de videokaart is. ik ben de CD van audigy kwijt , en door de lack-of-support van creative, kan ik hem ook niet volledig installeren. toen ik me audigy eruit haalde en me onboard aanzette en installeerde, kreeg ik precies hetzelfde probleem MET audigy.....
is er een manier om me pc niet meer vast te laten lopen met krakend geluid?