Als ik vpopmail installeer en dan test door te telnetten naar localhost 110, netjes inlog en passwd inklop krijg ik dit te zien:
die code kan ik nergens terug vinden op internet, maar het lijkt me dat er ergens wat permissies niet goed staan... maar ik heb dus geen flauw idee waar ik het moet zoeken. Dit is overigens pas opgetreden toen de server uitgeweest is en opnieuw opgestart is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| ns1:/# telnet localhost 110 Trying 127.0.0.1... Connected to ams-1. Escape character is '^]'. +OK <9714.1067534766@mail.logibiz.net> user ronald +OK pass ***** File busy try again later! +OK |
die code kan ik nergens terug vinden op internet, maar het lijkt me dat er ergens wat permissies niet goed staan... maar ik heb dus geen flauw idee waar ik het moet zoeken. Dit is overigens pas opgetreden toen de server uitgeweest is en opnieuw opgestart is.
edit:
Na het opnieuw opstarten van de server was het probleem weer verdwenen. Wel ben ik er achter gekomen wat er aan de hand was, voor degenen die het interesseren: er draaiden 10 (!!) instanties van vpopmail, terwijl er maar een tegelijkertijd mag draaien
Na het opnieuw opstarten van de server was het probleem weer verdwenen. Wel ben ik er achter gekomen wat er aan de hand was, voor degenen die het interesseren: er draaiden 10 (!!) instanties van vpopmail, terwijl er maar een tegelijkertijd mag draaien
[ Voor 20% gewijzigd door Zwerver op 30-10-2003 19:21 . Reden: Problem solved ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer