Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Misschien is dat om te voorkomen dat er TR's komen met tientallen smilies.
Een wat meer doorgewinterde GoTer weet toch wel die codes uit z'n hoofd, dus waarom zou je eigenlijk nog willen klikken. Je ziet zelf het resultaat trouwens niet eens, en een TR is een kort berichtje dus smilies zijn sowieso een beetje overbodige luxe
Een wat meer doorgewinterde GoTer weet toch wel die codes uit z'n hoofd, dus waarom zou je eigenlijk nog willen klikken. Je ziet zelf het resultaat trouwens niet eens, en een TR is een kort berichtje dus smilies zijn sowieso een beetje overbodige luxe
The devil is in the details.
Heeft dat ooit wel gewerkt dan
Intentionally left blank
Naar mijn weten wel
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:05
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zo ver ik weet ook + neemt niet weg dat het handig is als de smilies overal klikable zijn
Op Beta werkte het inderdaad nog, maar iemand heeft de ID van de textarea gewijzigd daarna. Ik heb het maar weer even teruggewijzigd...
Intentionally left blank
Wat je zegt, zegt mij als HTML kluns nietscrisp schreef op 30 oktober 2003 @ 19:17:
Op Beta werkte het inderdaad nog, maar iemand heeft de ID van de textarea gewijzigd daarna. Ik heb het maar weer even teruggewijzigd...
Wel wil ik even vermelden dat het klikken op smilies in een TR nog steeds niet werkt. Handmatig intikken is geen probleem behalve dat er dan een html code komt te staan en die rechten heeft een user niet. Een TR met een smilie wordt dan een rommel
Als voorbeeldVolgens mij klopt hier geen bal van [img]"http://gathering.tweakers.net/global/smileys/frown.gif"[/img]<br />
<br />
En die code werkt ook voor geen meter [img]"http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif"[/img] [img]"http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bye.gif"[/img] trouwens
Die gefixte versie staat ook nog niet online
Intentionally left blank
ik had net ook een tr gestuurd. wou op een smilie klikken, maar geen smiley in beeld hoor...
Volgens mij maakt het verder ook geen verschil uit...
Waarom moet je eigenlijk smiley's in een tr kunnen gebruiken, het is alleen om iets aan te geven dat er iets niet klopt in het topic.
Volgens mij maakt het verder ook geen verschil uit...
Waarom moet je eigenlijk smiley's in een tr kunnen gebruiken, het is alleen om iets aan te geven dat er iets niet klopt in het topic.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Omdat een TR niet enkel domme tekst hoeft te bevatten. Ik laat een mod ook graag nog eens iets leuks of grappigs lezenOUTerspace schreef op 31 oktober 2003 @ 11:31:
Ik was te snel
Domme tekstSmartDoDo schreef op 31 oktober 2003 @ 11:36:
[...]
Omdat een TR niet enkel domme tekst hoeft te bevatten. Ik laat een mod ook graag nog eens iets leuks of grappigs lezen
Als je iets grappigs of leuks wilt laten lezen, zijn er gnoeg topics in HK
[...]
ok. Dan kan volgens mij topic dichtIk was te sneldan wachten we gewoon, probleem is dus bekend
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
jep, lokaal gefixed enzo
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()