[Nero 6] Schrijft half onleesbare cd's

Pagina: 1
Acties:

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Omdat m'n schijf een beetje vol liep, ben ik begonnen met m'n mp3-collectie weg te branden.
Nero (versie 6.0.0.19) wil echter niet echt meewerken. Soms gaat het goed, maar meestal fout, het heeft me nu al zo'n 5 cd's gekost. :X
Niets is leesbaar op de cd, behalve de mp3'tjes zelf. Playlists zijn onleesbaar, plaatjes zijn onleesbaar en alle id3-tags worden gestript. Maar, op de een of andere manier, blijven alle mp3-tjes leesbaar.
Ik moet zeggen dat m'n ervaringen met mijn brander (AOpen CDR4850) niet echt denderend waren, maar op de een of andere manier lijkt me dit toch meer een software probleem.
Iemand die hier iets bekends in ziet en/of een oplossing heeft?

Verwijderd

Zelf heb ik weinig problemen met de laatste Nero maar ik hoor veel verhalen over slechte prestaties enz. Probeer het nu nog eens met Nero 5.zoveel. Dan weet je of het aan de 6 versie lag.

Ik ben wel benieuwd of je ook een AMD met via chipset hebt!

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 17:22:
Zelf heb ik weinig problemen met de laatste Nero maar ik hoor veel verhalen over slechte prestaties enz. Probeer het nu nog eens met Nero 5.zoveel. Dan weet je of het aan de 6 versie lag.

Ik ben wel benieuwd of je ook een AMD met via chipset hebt!
Wel AMD, geen via chipset :P
Epox 8RGA+, dus NForce2 :)

Die Nero5 ga ik zeker eens proberen, thx 8)

Verwijderd

beetje weinig zelf geprobeerd, maar ok :> ... probeer een andere versie en clean install van nero... lukt dat niet is het waarschijnlijk tog een hardware error (kapoet, niet compatible met mobo oid)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 19:24 ]

Verwijderd

hmmm vreemd ik heb namelijk een A-open 4048 en die brande Prima op Nero 5.50.xx heb nu een NEC 1300A en daarmee al veel DVD`s en paar CD`s (nog geen MP3 CD`s/DVD`s

probeer eens een firmware upgrade op je brander? en idd Nero 5.50.xx is ook een goede optie