Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
2) Ik denk niet dat je een printer voor 1 avond kan huren. Misschien bij een leasebedrijf? (Gouden Gids > IT & Telecom > Hardware, aanschaf en verhuur)
[search=goedkoop foto's printen]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 18:08 ]
Nu nog het printen. Sugesties daarvoor blijven van harte welkom.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
En de hema 's nachts gesloten is... Maar, ik heb inmiddels bedacht dat printen w.s. te traag is: een paar 100 foto's lukt een printer gewoon niet, in een nacht.
Enige oplossing zal dus een fotoservice gek genoeg vinden om 's nachts open te gaan....
[ Voor 10% gewijzigd door PanMan op 31-10-2003 00:05 ]
Verwijderd
brand die foto's gewoon op een schijfje dan mogen ze die lekker zelf thuis bekijken/printen.
Zelfs 300 floppy's w.s. niet.
Bovendien is qua foto's gewoon een foto van die persoon met een tekst w.s. wel het leukst. Al zou een bedrukte CD ook wel leuk zijn. Maar dat is denk ik nog onhaalbaarder dan afgedrukte foto's...
ik denk dat ik maar een paar van die shops ga benaderen.
dan kunnen ze hem zelf uitprinten als zij dat willen
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Hoe lang doet een beetje fotoprinter over een A4'tje? (daar zouden dan 4 of zelfs 8 foto's op kunnen staan).
Een "echte" foto doet het denk ik beter, dan maar een paar dagen later..... dan relativeren ze de avond vast beter dan direct een printfoto
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Misschien, maar daar heb ik geen ervaring mee (hoe is de kwaliteit? En de kosten?). En waar haal ik zo'n ding vandaan?BHZ-Robert schreef op 31 oktober 2003 @ 19:52:
Is een kleuren laser printer niks?
Nog ff: hoe lang doet een average photoprinter over een A4'tje?
Verwijderd
Misschien, maar daar heb ik geen ervaring mee (hoe is de kwaliteit? En de kosten?). En waar haal ik zo'n ding vandaan?
Nog ff: hoe lang doet een average photoprinter over een A4'tje?
Ik heb een 4 jaar oude HP720 en die doet over een A4 een minuut of 2, er zijn zeker snellere maar een paar honderd op een avond kan je m.i. vergeten.........
Op zich zou een color laserjet een oplossing zijn, maar de kwaliteit is niet zo mooi als een Photosmart printer, maar wel mooier dan een deskjet. Qua kosten is een laserjet goedkoper dan een inkjet.
Inderdaad...