Ik heb een script laten maken die een soort html agenda op intranet plaatst zodat iedereen de agenda's van anderen kunnen inzien. Deze heb ik in Outlook (XP) geimplementeerd. Ik kan dit script automatisch laten uitvoeren bij de start van outlook. Ik zou het liever laten uitvoeren bij het afsluiten (want dan zijn immers nieuwe agenda items ingevoerd en mogelijk wordt de pc een week niet meer aangezet waardoor de html agenda niet is bijgewerkt) maar helaas krijg ik dan een foutmelding:
Run-time error: 2147467259 (80004005), automation error, unspecified error. Bij debug geeft ie aan dat ***Set MyApp = CreateObject("Outlook.Application")*** het probleem is. Zoeken in MS help database leverde me niets op.
Dus indien hier een oplossing voor is dan hoor ik het wel. Ik kan in ieder geval niets vinden.
Een andere oplossing zou zijn om bv elke x uur automatisch het script te laten uitvoeren. Echter zit er in VBA geen optie hiervoor in. Iemand een mogelijke oplossing?
Run-time error: 2147467259 (80004005), automation error, unspecified error. Bij debug geeft ie aan dat ***Set MyApp = CreateObject("Outlook.Application")*** het probleem is. Zoeken in MS help database leverde me niets op.
Dus indien hier een oplossing voor is dan hoor ik het wel. Ik kan in ieder geval niets vinden.
Een andere oplossing zou zijn om bv elke x uur automatisch het script te laten uitvoeren. Echter zit er in VBA geen optie hiervoor in. Iemand een mogelijke oplossing?