Colorcase Shelter

Pagina: 1
Acties:

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik zoek al een geruime tijd deze kast van Colorcase, het model is shelter ( http://www.colorcases.com/cases/0104.html for specs. )

Nu kan ik hem wel via Colorcase-site bestellen maar om nou meer dan 200 dollar aan verzendkosten te betalen vind ik wat te veel van het goede ;) . Deze kast staat niet in de pricewatch en google levert ook geen goed resultaat op.

Iemand een idee hoe ik aan deze case kan komen of weet iemand toevallig of er *ergens* een winkel is die deze case verkoopt?

Bedankt bij voorbaat :>

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je de winkels die andere modellen van dit merk verkopen al gemailt of ze er een voor jou kunnen bestellen?

• Bobje
Heb je de winkels die andere modellen van dit merk verkopen al gemailt of ze er een voor jou kunnen bestellen?
Jah, Easybit stond vaak in de pricewatch maar zij kunnen deze om een bepaalde reden niet bestellen :( .

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 17:07

TiMMieJ

PSN: Orixez

lijkt veel op een icute case alleen dan in het zwart uitgevoerd. Dus ik zou zeggen kijk eens of je een icute zo kan bestellen ergens !!

• Bobje
Ik heb de witte uitvoering van deze case ook al opgezocht. Maar beide cases zijn niet te verkrijgen