Vage kleuren op mijn fx 5600

Pagina: 1
Acties:

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
Ik zit nu al dagen te klooien om dit probleem op te lossen.
Specs:
Amd barton 2500+
2x 256 mb Corsair DDr400 RAM
Abit nf-7 V2.0, met nieuwste BIOS
Asus Geofrce FX 5600 256 mb, met verschillende detonators getest en nu werk ik met 52.13 die dus ook niet goed werken.

Hier een screenie:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.tonissen/foutje.JPG%20http://members1.chello.nl/~m.tonissen/foutje.JPG

Sommige stukken zijn dus echt vernaggeld terwijl andere dingen weer goed werken, ik ben wanhopig :'(

If it aint broke, fix it till it is!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Werkt het wel met de Standaard VGA drivers van windows, of een andere Windows Standaard driver?

Anders denk ik dat je kaart gewoon niet goed is: --> Artefacts. Ja, het komt voor :)

• Venxir
hmm ik probeer het wel even, ben zo terug

edit: het lbijkt vooral te gebeuren nadat ik stra wars jedi knght:jedi academy heb gespeeld.

met de standaard vga drivers is het beeld oke en ook met de detonators todat ik dat ^%&$^%$ spel speel

[ Voor 71% gewijzigd door Venxir op 30-10-2003 17:19 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Het ziet er uit als een geheugenprobleembje, kijk eens of je het geheugen van je videokaart kan onderclocken, als het dan opgelost is dan ligt het daaraan.
Gelijk RMA'en dan die kaart

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Venxir
Nee heb geheugen terug geclocked naar 225 mhz en hij stond op 500 mhz maar het maakte niks uit.

Begin me der echt aan te ergeren, elke keer na het spelen is windhoos helemaal doro de war :/

[ Voor 34% gewijzigd door Venxir op 31-10-2003 21:05 ]