Ik zie dat als ik met Sitech Sanda kijk dat die op 64 mb staat, en ik heb 128 mb in m'n comp zitten. Ik denk;k ga hem lager zetten kijken of ik dan NIET uit de spellen geflikkerd wordt maar ik heb helemaal geen optie ervoor in m'n bios?
Nogal vreemd maar weet iemand een progje waarmee ik dat dan wel in kan stellen?
Verwijderd
Normaal kan je de AGP aperture size instellen in je bios bij advanced chipset. Maar dat je spellen vastlopen heeft helemaal niks met je AGP aperture size te maken. Volgens mij heb je AGP 2X of 4X enabled staan, dat wil ook nog wel eens problemen geven bij spellen (bij mij tenminste). En je hebt 128 mb ram dus zet die agp aperture size maar vlug op 128.
Suc6
Suc6
Verwijderd
Hoi!
De AGp Apenture size hoort op de helft van het geheugen te staan. Dus bij 128 MB ram moet ie op 64 staan. Staat overigens ook op die kt7 FAQ...
mzl
D3x
De AGp Apenture size hoort op de helft van het geheugen te staan. Dus bij 128 MB ram moet ie op 64 staan. Staat overigens ook op die kt7 FAQ...
mzl
D3x
Ik heb ook 128MB en mijn size staat op 256, Knutsel Smurf zei dat dat moest :?:?
het draaitr allemaal goed hoor
op me agp kaart zit 32mb geprikt
binnenkort een met 64mb :9:9:9
Da's allemaal fine and dandy, maar zoals ik al zei heb ik die optie helemaal niet in m'n bios staan. Nogal vreemd dus
Ik zie overal weer verschillende "vuistregeltjes" voor het instellen van de aperture size voor je AGP, maar kan iemand er eens argumentatie bij geven waarom?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Pagina: 1