Wanneer ik mijn java applicatie run communiceert hij met een library
gemaakt in C. In deze applicatie wordt er met behulp van een callback functie (JNI)
vanuit de library gevraagd om een java methode die een message box laat zien.
De tekst die op deze message box staat is gekoppeld met een .txt file met behulp
van inputstreams. Nou wil ik de inhoud van de tekst die in deze message box komt te staan afhankelijk maken van een code. voorbeeld.
100 hello
101 bye bye
102 Goodmorning
Ik wil dus met behulp van de code 100 "hello" laten zien in mijn messagebox.
Deze code die ik hierboven heb weergegeven moeten allemaal in 1 tekst bestand staan (input.txt). Dus de input moet afhankelijk worden van mijn vraag (output).
Nu lees ik gewoon de gehele tekst bestand uit, en print dit op mijn messagebox.
Ik wil dus alleen het gedeelte wat achter 100 staat op mijn messagebox hebben wanneer ik input vraag met de code 100.
Is het een beetje te begrijpen?
Ik heb dit wel zien werken in C.
Heeft iemand een tip voor me?
Gr
gemaakt in C. In deze applicatie wordt er met behulp van een callback functie (JNI)
vanuit de library gevraagd om een java methode die een message box laat zien.
De tekst die op deze message box staat is gekoppeld met een .txt file met behulp
van inputstreams. Nou wil ik de inhoud van de tekst die in deze message box komt te staan afhankelijk maken van een code. voorbeeld.
100 hello
101 bye bye
102 Goodmorning
Ik wil dus met behulp van de code 100 "hello" laten zien in mijn messagebox.
Deze code die ik hierboven heb weergegeven moeten allemaal in 1 tekst bestand staan (input.txt). Dus de input moet afhankelijk worden van mijn vraag (output).
Nu lees ik gewoon de gehele tekst bestand uit, en print dit op mijn messagebox.
Ik wil dus alleen het gedeelte wat achter 100 staat op mijn messagebox hebben wanneer ik input vraag met de code 100.
Is het een beetje te begrijpen?
Ik heb dit wel zien werken in C.
Heeft iemand een tip voor me?
Gr