Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

temperatuur meter voor niks gekocht? :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Best Tweakers!

ik heb een week geleden een nieuwe systeemkast gekocht en alles werkt perfect, maar nu heb ik 1 probleempje...

de temperatuur meter werkt niet erg goed 8)7 ik dacht misschien moet ik alles er maar weer even uithalen, maar nee niks helpte ik heb 1 heel klein balkje op het displaytje gekregen maar dan staat er nog geen cijfer van hoe veel de processor en de hd en het systeem warm is in graden!

nu was het mijn vraag is dit displaytje kaduk of doe ik iets verkeerd

het werkt door midden van sensors die op het ijzer van de HD en bij de koelblok van de processor moeten worden geplaatst met een stuk tape.

het displaytje krijgt stroom dmv een moltex aansluiting en/of een moederbord fan connecter cable.

ik kan dus schakelen tussen hd || system || CPU.. daaronder zit een schakelaartje met een rood lichtje, wat mij dan opvalt is dat het lichtje wel werkt en het displaytje niet :'(

ik ben duzz wanhopig en ik probeer eerst hier te vragen, als ik een nieuwe kast haal dan moet ik alles weer omzetten en ben ik weer een dag verder,

kan iemand mij alstublieft helpen?

groeten
Hendrik Woudstra

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Aangezien het een nieuwe kast betreft zou je eerst eens contact op kunnen nemen met je leverancier en hem het probleem voorleggen.

Verder ontbreekt hier de belangrijkste informatie: om welke kast / welke thermometer gaat het? Misschien een plaatje? En heb je echt alles al geprobeerd?

Kijk a.u.b. de algemene faq en forumfaqs nog eens door.

Dit topic is gesloten.