packet sniffer

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:06
weet niet zeker of dit het goede forum is om dit te vragen...
ik heb dus een programma dat dat broadcast of dat data wat gebroadcast wordt ontvangt. het is dus ofwel de client of de server. nu moet ik dus een programma schrijven dat de broadcast berichten van deze applicatie kan ontvangen of er naar toe kan sturen, enkel weet ik dus niet in welk formaat hij de gegevens verzend of ontvangt. om dit uit te zoeken wil ik dus een packet sniffer gebruiken die broadcast berichten kan ontvangen en weergeven ik heb al op het net gezocht enige programma dat ik vond was ethereal maar deze kan enkel data dat via een netwerkkaart is verzonden onderscheppen en de applicatie draait dus op dezelfde pc als waarop de sniffer moet draaien.
ben dus opzoek naar een programma/utility die dit kan....

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:33
plep :?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

net monitor van microsoft al geprobeerd?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

geen touw aan vast te knopen je zit in het verkeerde forum want je zoekt een stuk software dit kun je beter op google vinden overigens is commview waarvan je via tucows wel een preview kunt krijgen ook erg goed en je posts worden een stuk leesbaarder als je enters en leestekens gebruikt

Professionele website nodig?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38
test

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.