Ik heb een windows 2000 sp4 systeem waarme ik de windows update pagina wil draaien. Hij adviseert me de "KB828750: Cumulatieve patch voor Internet Explorer 6 Service Pack 1 (oktober 2003)" te installeren.
Echter zodra deze gedownload is, en de Update wil zich gaan installeren, schiet de pagina weer terug met de volgende melding :
###########
Er zijn geen updates geïnstalleerd
De installatie van de volgende items is mislukt. Als u opnieuw wilt proberen de items te installeren, klikt u op Updates weergeven en installeren en op Nu installeren.
###########
Het enige wat ik kan vinden op het net is dat de cryptssvc service gestopt moet worden, en dat de catroot2 directory moet verwijderd worden. Echter heb ik die service niet, en bestaat de catroot2 directory ook niet.
Heeft iemand enig idee waarom de update pagina voor mij niet werkt.
(tijd staat goed, en de language's zowel als de default staan allemaal op NL)
Echter zodra deze gedownload is, en de Update wil zich gaan installeren, schiet de pagina weer terug met de volgende melding :
###########
Er zijn geen updates geïnstalleerd
De installatie van de volgende items is mislukt. Als u opnieuw wilt proberen de items te installeren, klikt u op Updates weergeven en installeren en op Nu installeren.
###########
Het enige wat ik kan vinden op het net is dat de cryptssvc service gestopt moet worden, en dat de catroot2 directory moet verwijderd worden. Echter heb ik die service niet, en bestaat de catroot2 directory ook niet.
Heeft iemand enig idee waarom de update pagina voor mij niet werkt.
(tijd staat goed, en de language's zowel als de default staan allemaal op NL)