Toon posts:

filmpje van veranderend landschap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een presentatie over een tentoonstelling wil ik een mooi filmpje hebben waarin te zien is hoe het landschap in de loop der tijd onder invloed van de mens steeds meer veranderd naar iets moderners. (van rimboe naar agrarisch naar stedelijk naar hypermodern bij wijze van spreke).
Sommige spelletjes geven deze ontwikkelingen heel mooi grafisch weer, bijv het introfilmpje uit Rise of Nations en de gebouwtjes uit Age of Empires 2. Ik zou graag wat introfilmpjes/screendumps uit zulke spelletjes willen gebruiken om zonder al te veel video editing m'n presentatie er vet cool uit te laten zien.
Wie kent er nog wat van deze spelletjes met introfilmpjes/graphix waarin heel duidelijk het landschap/de omgeving evolueert van primitief naar modern, die ik zou kunnen gebruiken in mijn presentatie?

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 12:43

Ryceck

Constants and Variables

Ik kan je niet helpen... maar ff een stomme vraag.

Zit je als je dat doet niet met de Copyright-schendingen? Je gaat mij niet vertellen dat je van Blizzard bijvoorbeeld zo ff de filmpjes vanuit WC3 mag gebruiken ter promotionele doeleinden van iets heel anders.

Ofwel, ik denk dat je hiervoor toestemming zal moeten vragen aan de oorspronkelijke eigenaar van de filmpjes, dus de maker van RoN of AoE2

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

en je zou ook ff naar de film The Time Machine kunnen kijken, die vrij nieuwe, met Guy Pierce. Ik geloof dat daar ook nog wat aardige stukjes in zitten.

Verwijderd

De intro van SimCity 4 bevat ook zo'n stuk land dat beweegt geloof ik. Anders kun je zelf ook wat daarmee spelen in de free form mode geloof ik.

Verwijderd

Ryceck schreef op 30 oktober 2003 @ 15:18:
Ik kan je niet helpen... maar ff een stomme vraag.

Zit je als je dat doet niet met de Copyright-schendingen? Je gaat mij niet vertellen dat je van Blizzard bijvoorbeeld zo ff de filmpjes vanuit WC3 mag gebruiken ter promotionele doeleinden van iets heel anders.

Ofwel, ik denk dat je hiervoor toestemming zal moeten vragen aan de oorspronkelijke eigenaar van de filmpjes, dus de maker van RoN of AoE2
Ik denk dat je meer aan een presentatie voor school moet denken :) Ik geloof niet dat een ontwikkelaar je dan aan gaat klagen :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan is dat educationele doeleinden, en dan mag het op zich wel. (nog nooit gezeik mee gehad in elk geval)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:30
Maar wat heeft dit met spellen te maken :(

Maar ik zou gewoon eens met Simcity zelf aan de gang gaan.
Doormiddel van zelf bouwen kan je het ook doen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 12:43

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:42:
[...]
Ik denk dat je meer aan een presentatie voor school moet denken :) Ik geloof niet dat een ontwikkelaar je dan aan gaat klagen :)
Je weet het tegenwoordig nooit he ;)

Maar das ook weer waar, educationele doeleinden is meestal zo erg niet.. :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
huur de film "The Time Machine" (wel die uit 200*), die film is 1 heel erg koel, en 2 d'r zit een zeeer goed voorbeeld in van wat jij in gedachten heb :D

Zucht... k moe eerst es effe lezen voordat ik bij de hand ga doen...
Empire Earth al gechecked?

edit: moehaa! :)

[ Voor 38% gewijzigd door Wussie op 30-10-2003 15:57 ]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Het filmpje van Empire Earth is mischien iets wat je zoekt. alleen is dit niet specifiek landschap, maar zie je verschillende volken steeds geadvanceerder worden

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Of wat dacht je van de onwijs gave videoclip van: Right Here, Right Now van Fatboy Slim ? :)
Pagina: 1