Hallo,
Ik zit met dit dilemma, ik heb een MySQL 2 XML parser, en nu zit ik met het probleem dat ik aan de bovenkant van me XML document 2 lege whitespaces heb en een spatie.
Nu is het probleem dat ik deze met geen mogelijkheid er tussenuit krijg.
op plaats 1 en 2 zitten dus deze 2 enters en spaties
Ik heb in het index document een header meegestuurd zodat de browser kan weten dat het een XML document is.
"header("Content-type: text/xml");"
Daarnaast zijn er totaal geen enters \n \t \r e.d. in de class opgenomen voor de </?xml versioon="1.0".....
Weten jullie misschien hoe het komt dat deze 2 enters/whitespaces en een spatie er in staan, en hoe ik deze eruit kan krijgen.
Ik zit met dit dilemma, ik heb een MySQL 2 XML parser, en nu zit ik met het probleem dat ik aan de bovenkant van me XML document 2 lege whitespaces heb en een spatie.
Nu is het probleem dat ik deze met geen mogelijkheid er tussenuit krijg.
op plaats 1 en 2 zitten dus deze 2 enters en spaties
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 1 2 <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <aanbiedingen> <artikel> <id>9299</id> <omschrijving>Logitech Internet Navigator Keyboard PS/2-USB</omschrijving> <stuksprijs>blingbling</stuksprijs> </artikel> </aanbiedingen> |
Ik heb in het index document een header meegestuurd zodat de browser kan weten dat het een XML document is.
"header("Content-type: text/xml");"
Daarnaast zijn er totaal geen enters \n \t \r e.d. in de class opgenomen voor de </?xml versioon="1.0".....
Weten jullie misschien hoe het komt dat deze 2 enters/whitespaces en een spatie er in staan, en hoe ik deze eruit kan krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 14:43 . Reden: spelcheck ]