Ik zit met het volgende probleem; ik ben bezig om een ASP-applicatie te ontwikkelen met daarin een stuk SQL code. Deze code voert een query uit met bijv. het volgende resultaat :
(ID) | (user)
1 | 1
2 | 1
3 | 1
4 | 1
1 | 2
2 | 2
1 | 3
2 | 4
De ID's zijn bijv. artikelen die door een bepaalde user verkocht worden. Nu wil ik in mijn ASP-applicatie graag een tabel met daarin de ID's en daarachter in een listbox de users. Bovenstaand resultaat op zo'n manier, waarbij de users in een listbox komen :
1 | 1,2,3
2 | 1,2,4
3 | 1
4 | 4
Ik heb al vanalles geprobeerd (in mn SQL-code) om de resultaten op een of andere manier te filteren, maar dat lukt niet. Weet iemand een oplossing hiervoor ????
(ID) | (user)
1 | 1
2 | 1
3 | 1
4 | 1
1 | 2
2 | 2
1 | 3
2 | 4
De ID's zijn bijv. artikelen die door een bepaalde user verkocht worden. Nu wil ik in mijn ASP-applicatie graag een tabel met daarin de ID's en daarachter in een listbox de users. Bovenstaand resultaat op zo'n manier, waarbij de users in een listbox komen :
1 | 1,2,3
2 | 1,2,4
3 | 1
4 | 4
Ik heb al vanalles geprobeerd (in mn SQL-code) om de resultaten op een of andere manier te filteren, maar dat lukt niet. Weet iemand een oplossing hiervoor ????
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 14:32 ]