Verwijderd

Topicstarter
En wat ik met bovenstaande mysterieusche post bedoel is het volgende. Ik kan me herrinneren dat er pennen waren, die opslagcapaciteit hadden. En dan bedoel ik gewone pennen, (dus geen usb sticks die ik continu bij de search aantrof als ik naar usb pen zocht). Je kon zo'n pen over een lap tekst halen, en die pen onthield dat. Ik kon alleen niet meer op de juiste term komen van dit soort producten. Ik meen dat er als zelfs pennen waren die, tekst diejezelf schreef konden onthouden.

Em om te beginnen, bestaan dit soort pennen ? en wat is de juiste benaming ervoor.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Nokia heeft zoiets, en ik dacht Ericsson ook.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02 16:27

Neoz

Neoz & Hobbes

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,5854,00.html Dit is die van Nokia werkt volgens mij met Bluetooth

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Topicstarter
ow geweldig jongens, dat is precies wt ik bedoel. Heten die dingen in hun algemeenheid cpen, of is dat een typenaam ?

Probleem is, er moet wel een lcd schempje op, maar zo klein mogelijk. De pen moet er wel redelijk orgineel uitzien, zoals die van nokia. (als jullie hem nog niet aan voelen komen .... ik heb nogal wat idioom werk op school >:))

Die dingen lijken me geniaal, ook voor normaal gebruik. Zeker icm met een spellingscontroler erop :P !

edit; nokia ondersteud ook usb 1.1. Het is me alleen onduidelijk of hij reeds geschreven tekst, ook kan 'lezen en opslaan'.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 14:06 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:04:
edit; nokia ondersteud ook usb 1.1. Het is me alleen onduidelijk of hij reeds geschreven tekst, ook kan 'lezen en opslaan'.
Ik geloof het niet, die Nokia had ook speciaal papier nodig, anders werkt die niet (of is het inmiddels een nieuwe versie?)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
oej geweldig, sommige hebben zelfs een vertaalmachine erin :D:D

Deze bijvoorbeeld; http://www.cpen.com/Products/Portable/p1

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 18:26:
oej geweldig, sommige hebben zelfs een vertaalmachine erin :D:D

Deze bijvoorbeeld; http://www.cpen.com/Products/Portable/p1
die ziet er ook net zo uit als een gewone pen :D

Verwijderd

Topicstarter
ach joh, de meeste leraren vinden een mobiele telefoon al het nieuwste van het nieuwste, als ze dit zien geloven ze het niet eens :P.
Of ik ga em ee beetje modden natuurlijk ;)

Verwijderd

lijkt wel een thermometer met een lcd scherm er op (zo een voor als je ziek bent die je dan daar...erm...najah)
Pagina: 1