Toon posts:

[XP] Ctrl-alt-delete doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de ctrl-alt-delete functie in XP. als ik ctrl-alt-delete indruk komt het taakbeheer er heel ff te staan en dan verdwijnt het meteen weer. vervolgens staat ie onderin naast het klokje nog heel ff tot ik mijn muis daar bij in de buurt breng dn verdwijnt ie daar ook meteen. ik heb m ook al geprobeerd aan te zetten via mijn taakbalk maar ook dat geeft het zelfde probleem.

Heeft iemand een idee wat ik moet doen??

Alvast bedank,

TrancePower

Verwijderd

.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:00 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarschijnlijk heb je een virus of een trojan oid - scan even met een virusscanner (bijvoorbeeld www.housecall.nl voor virussen)

Verwijderd

Doet CTRL - SHIFT - ESC het wel? Is namelijk hetzelde als CTRL - ALT - DEL

Verwijderd

Topicstarter
-ctrl shift esc doet het ook niet
-visus scannen probeer ik zo ff
-rechtermuis op taskbar had ik al geprobeer (LEZEN!!)

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:00 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 23:02
Yep; ik gok op het Yaha.Klez virus..
Kijk maar eens of je NAV32_LOADER.EXE en WINSERVICES.EXE op je computer hebt staan..

[ Voor 55% gewijzigd door Krypt op 30-10-2003 14:52 ]

Pvouput live

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

het feit dat ie verdwijnt zo snel je met de muis in de buurt komt betekent dat het programma alweer is afgesloten (maar omdat dat niet netjes gebeurd blijft het icon nog wel in de systray staan totdat je eroverheen gaat en windows merkt dat dat programma eigenlijk al niet eens meer draait)

virusscan maar eens ff om te zien wat de oorzaak is dat jij je systeembeheer niet in mag ;)

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:00 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:54
Sub7 doet het ook, misschien heb je er wat aan :P

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb m jongens..

tis een virus

W32.spybot.worm en Norton zegt dat ie m niet kan reparen en blijft m nu echt om de minuut opnieuw weergeven

Wat moet ik nu doen?

windows opnieuw installeren of zijn er minder drastische maatregelen??

TrancePower

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

Verwijderd

Installeer anders even de trial van TrojanHunter.
Even handmatig de updates downen/installeren, quick scan, trojan zal dan mits hij nog runt gedetecteerd worden, daarna cleant hij alles voor je, dus je hoeft zelf niet te kloten met het register.

TrojanHunter

Verwijderd

Topicstarter
ok heb het gelezen ga het ff uitvoeren laat zo wel weten hoe het is afgelopen .

Bedankt nog

TP

Verwijderd

yup zeer vervelend virus heb ut zelf ook gehad best wel vervelend als je msconfig in wil of zoals jou probleem ctrl alt del wil gebruiken :p
ben ik blij dat ik een ghost file heb gemaakt :)
ik zou zeggen ghost erover en klaar ik hoop voor jou dat je ook zoiets achter de hand hebt anders wordt ut handmatig zoeken voor je ;)
ach ja als je nix te doen hebt he :7
succes ermee

Verwijderd

Een image eroverheen voor een Spybot variant..
Das zoiets als je arm gipsen omdat je je hebt gestoten.

Er zijn trouwens meer dan 100 varianten hiervan, dus er is geen 'het' spybot virus.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik hjoefde niet zoveel te doen in het register hoor alleen maar kijken en als er iets stond het verwijderen maar het was al weg virus scanner kon het in veilige modus netjes weghalen dus het probleem is opgelost
Bedankt allemaal.

maar ik heb nu wel een nieuw probleem. het virus was erop gekomen omdat ik antivirus er een week geleden af had gehaal omdet windows ineens heel langzaam opstartte. na het deiinstalleren van norton was het probleem verholpen maar nu heb ik dus weer het zelfde probleem. Na dat windows is gestart gebeurd er een heletijd niets en dan pas komt dat rare muziekje en de pictogrammen in de taakbalk..

heeft iemand een oplossing voor deze vertraging. ik heb al bootvis geprobeerd maar ook deze kon de situatie niet verhelpen.

TrancePower

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

TrancePower,

Alsnog welkom op GoT :)
Mag ik je vragen om voor je laatste probleem een nieuw topic te openen? Doorgaan in dit topic is niet handig omdat de informatie verwarrend is.
Pagina: 1