ik heb een oude case gekregen van mijn overbuurman.
mooi om te expirimenteren voor mijn eerste casemod.
De Case is echter leeg en zal moeten worden opgebouwd "vanaf de grond".
Ik wil hier een moederbord in kopen, maar ik weet niet welke er nou precies in past!
Ik heb gezocht naar het "type nummer", maar heb niks kunnen vinden.
Het is een oude grote tower.
Die nog niet eens voorzien is van een Side Panel behuizing, maar een U vorm!
De tower heeft weinig gaten aan de achterzijde waar de poorten in vallen. Het enige is een gat voor het toetsenbord! (DIN als ik me niet vergis)
Hierdoor moet ik een moederbord hebben die dus geen onboard componenten heeft. Alles moet via PCI sloten aan worden gesloten, ook de muis en USB Bay!
Kan iemand mij vertellen of deze borden nog wel te verkrijgen zijn? waar kan ik ze kopen? wat gaat dat ongeveer kosten? en welke processor past daar dan op?
mooi om te expirimenteren voor mijn eerste casemod.
De Case is echter leeg en zal moeten worden opgebouwd "vanaf de grond".
Ik wil hier een moederbord in kopen, maar ik weet niet welke er nou precies in past!
Ik heb gezocht naar het "type nummer", maar heb niks kunnen vinden.
Het is een oude grote tower.
Die nog niet eens voorzien is van een Side Panel behuizing, maar een U vorm!
De tower heeft weinig gaten aan de achterzijde waar de poorten in vallen. Het enige is een gat voor het toetsenbord! (DIN als ik me niet vergis)
Hierdoor moet ik een moederbord hebben die dus geen onboard componenten heeft. Alles moet via PCI sloten aan worden gesloten, ook de muis en USB Bay!
Kan iemand mij vertellen of deze borden nog wel te verkrijgen zijn? waar kan ik ze kopen? wat gaat dat ongeveer kosten? en welke processor past daar dan op?