Toon posts:

security probleem downloaden shockwave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik hoop dat de vraag nu wel in de goeie forum staat.

Mijn probleem is dat ik shockwae player wil downloaden, dan hoor ik een security pop-up te krijgen die ik met Yes (of ja) moet be-antwoorden. echter dit gebeurt niet met als resultaat dat ik ook niks binnen krijg.

Ik heb bij EXTRA>INTENET OPTIES> dan bij tabblad beveiliging alles op standaard gezet (ook al geprobeerd alles op zeer laag) en bij geavanceerd ook standaard te zetten maar ook dit mocht niet helpen.

wat doe ik (dan wel mijn compie) verkeerd, ik heb al diverse zoekopdrachten hier ingegeven maar vind niet wat ik wil vinden ..

---=== Freddy ===---

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 23:11
Heb je toevallig ook een FireWall draaien? Als je deze hebt, zet hem dan tijdelijk uit. Ook kan de firewall van Windows XP dwarsliggen, als je XP hebt natuurlijk :)
Verder kun je eens proberen om vanaf de site van Macromedia zelf, rechtstreeks te downloaden: Link
Mocht je hier ook problemen hebben, uninstall dan eerst de oude ShockWave Player en installeer via de eerste link de nieuwste. Doet ie het dan nog niet, dan kun je de Stand Alone Installer proberen.

offtopic:
Voortaan mag je ook wel wat meer informatie geven over je syteem, OS, browser. Anders wordt het voor ons ook moeilijk om de situatie te begrijpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

nee geen vuurmuur lopen, ik werk met w98se, en om de link die je aangaf gaat het, daar hoor ik die pop-up te krijgen en dat gaat dus niet.

ik heb (dankzij je link) nu de standalone installer kunnen downloaden dus dat is al heel wat. maar nu weet ik niet of ik daar straks nog vaker problemen mee krijg als ik weer zoiets wil downloaden.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 18:36 ]

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 23:11
Heb je toevallig ook nog een Ad-Blocker / Pop-Up Blocker lopen? Denk aan AdAware / TweakXP of andere programma's die standaard dat soort dingen meeleveren en automatisch blokken, zonder waarschuwing. Mocht je er verder nog problemen mee krijgen, kun je voortaan altijd zoeken op "Stand Alone Installer" ;)

Verwijderd

Topicstarter
enige blocker die ik heb lopen is de google toolbar blocker..ken het eens proberen die uit te zetten.

wat betrefd stand alones..dat zuigt als het ook makkelijk kan. :)