[Outlook 2003] Synchronisatie problemen

Pagina: 1
Acties:

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:14

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Ik heb nu een week lang Office 2003 draaien op een TU/e notebook (winXP). Nu ging normaal mijn Outlook alles synchroniseren met de Exchange server zodat ik ook offline m'n mail kon lezen.
Na de installatie van Outlook 2003 doet ie dat niet meer, ik heb overal aangevinkt dat ik de folder offline beschikbaar wil hebben, en bij de send-recieve settings staan alle folders en accounts aangevinkt, en die controleert ie elke 5 minuten.
Maar nu controleerd hij de accounts wel, en haalt ie alle e-mail wel binnen. Maar hij slaat ze niet op in het offline bestand. Allleen als ik de e-mail controleer mer shift-f9 dan synchroniseert ie wel, en dan staat ook bij de eigenschappen van een map dat ie gesynchorniseert is. Maar dat moet dus voor elke map afzonderlijk gebeuren.

Ik heb al een keer de oude offline bestanden weg gedaan, en alles opnieuw ingesteld en gesynchroniseerd, maar nog steeds niet. Of moet ik misschien "Use Exchange Cache" inschakelen?

Inderdaad...

Verwijderd

Ik zit met exact hetzlefde probleem.

Use outlook cashe werkt minder lekker omdat ik verschillende verzend en ontvang profielen had voor on- en offline.

Het lijkt erop dat deze functie verdewenen is en dat ze alleen de opties in de menu's hebben laten staan :S

Edit:
Hey ik heb het gevonden (snel hé?).
Als je bij Extra -> opties -> E-mail instellingen -> verzenden en ontvangen kiest.
Dan je groepnaam selecteerd, dan kun je de mappen aangeven die je wilt syncroniseren en daarvan de opties instellen.
De truck is dat je opnieuw de vinkjes aanzet voor de map Postvak in en dan aangeeft dat je alle onderliggende mappen met de zelfde instellingen wilt hebben.

Hierna gaat ie wel goed syncroniseren. Succes

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 20:21 . Reden: Oplossing ]

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:14

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Hey super bedankt :D
nu werkt het eindelijk goed, wel vreemd want ik had al eens de hele send/recieve groep weggegooid en opnieuw aangemaakt maar toen deed ie het niet :S

Inderdaad...