Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
www.hottopic.nl die kan dat
Moet er alleen wel een XML van het forum zijn maar dat staat allemaal netjes op de site uitgelegd.
Welke versie van IPB gebruik je? IPB 1.2 en later kan door middel van woei.com/forum/ssi.php (documentatie hier) RSS en XML output genereren. De RSS kan je met een rss reader uitlezen, en de XML kan je gebruiken om op bijvoorbeeld je eigen site de data via bijv. PHP te parsen en zo mooi te presenteren, of in een (home made) programma.
@ Kix@$$: voor HotTopic heb je wel een speciale HotTopic XML feed nodig, welke IPB voorzover ik weet niet uit zichzelf kan leveren...
Als je handig bent in programmeren zou je misschien IPB support in NMchecker (GoT topic) kunnen bouwen.
@ Kix@$$: voor HotTopic heb je wel een speciale HotTopic XML feed nodig, welke IPB voorzover ik weet niet uit zichzelf kan leveren...
Als je handig bent in programmeren zou je misschien IPB support in NMchecker (GoT topic) kunnen bouwen.
Het forum dat ik wil tracken is niet van mij en de admin van het forum wil er niets voor doen. RSS etc vind ie geen optie. Ik vrees dat we toch naar een ipb specifiek programma moeten gaan of iets wat de ruwe html checked oid.
Dan loop je weer tegen het probleem aan dat de tracker zich misschien 'verslikt' als je een andere skin gebruikt. Met RSS/XML is de content mooi gescheiden van de layout, en dus makkelijker te gebruiken in een programma
Dat is waar, echter daar moet de admin wat voor doen. Helaas krijg ik hem niet zo ver.
Jammer zeg. RSS is heel makkelijk te gebruiken en gaat hiervoor ook wel de standaard worden.
Dan moet je toch een gare javascript/php of een echte applicatie op maat maken die je html doorwerkt. Dit is vaak wel lastig om te maken en gaat op z'n bek bij de kleinste wijziging.
Dan moet je toch een gare javascript/php of een echte applicatie op maat maken die je html doorwerkt. Dit is vaak wel lastig om te maken en gaat op z'n bek bij de kleinste wijziging.
Hmm, is met IPB de rss feed gewoon aan en uit te zetten dan (zonder veel werk)? Misschien krijg ik die admin wel zover om dat te doen
Verwijderd
je hebt zeker zelf geen xs tot server ? zodat je de admin mss lapje php kan geven die het wat makkelijker maakt de changes te extracten?
Als je trouwens activetopics gaat checken door de HTML te gebruiken dan ga je bijzonder veel traffic en load genereren vermoedelijk. Ik denk dat als je dus zoiets vindt, je vrij snel verwijderd zal worden door de server administrator.
Waarom? Ik hoef niet elke minuut ofzo een alert. Dat kan best 1 x in de 15 / 30 minuten oid zijn.elevator schreef op 30 oktober 2003 @ 19:49:
Als je trouwens activetopics gaat checken door de HTML te gebruiken dan ga je bijzonder veel traffic en load genereren vermoedelijk. Ik denk dat als je dus zoiets vindt, je vrij snel verwijderd zal worden door de server administrator.
Pagina: 1