Toon posts:

Wat vinden jullie hier van

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is dit wat of is deze bijna altijd down!!!

code:
1
URL Removed

met vriendelijke groet michel monteny

[ Voor 22% gewijzigd door Koffie op 30-10-2003 10:19 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als je sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt eens zou bekijken zou je zien dat 1) Dit soort zaken niet onder Professional Networking & Servers vallen en 2) dit soort vragen sowiezo niet erg gewaardeerd worden, gezien er nogal snel irrelevante reacties op komen en op spam gelijkende reacties.
Je zou bijvoorbeeld een op webhostingtalk kunnen kijken, daar staan van erg veel aanbieders wel ervaringen. Succes!

Verwijderd

Is erg goedkoop moet ik zeggen, vind het wel frappant, dat een hoster het verschil niet
weet tussen bandbreedte en dataverkeer.
5 GB Bandbreedte

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Er staan inderdaad wel meer spelfouten en twijfelachtige dingen op de site. Er staat bijvoorbeeld niet expliceit vermeld of ze wel of geen zaken als php en asp ondersteunen. Het zou wel moeten, gezien je anders weinig aan de database hebt, maar waarom geven ze dan aan dat ze gratis een forum formulier (wat moet ik me daar bij voorstellen) of een ander script er voor je op willen zetten... En waarom dat gratis dan weer zo expliciet moet...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

1) Dit heeft niuets met PNS te maken
2) Hier zijn zat sites voor die hier specifiek voor gemaakt zijn
3) Call me para maar ik vindt het *te* toevallig voor een allereerste firstpost op dit forum

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.