ik heb met mn pinnacle pctv rave een programma opgenomen (rembo&rembo!!!) en ik kan m gewoon afspelen in winamp. Er zitten nog stukjes van andere programma's aanvast die ik eraf wilde knippen, en ik wilde m als divx opslaan. probleem is dat wanneer ik de mpeg inlaad bij virtualDub, hij zegt:
- anachronistic or discontinuous timestamp in video stream 0 at byte 2096
- anachronistic or discontinuous timestamp in audio stream 0 at byte 3758
en dat dit kan duiden op een 'improper join'
als ik m afspeel in vdub, of converteer in divx, komen er allemaal verticale strepen in beeld (geen lijnen, maar strepen met een zeker breedte) De opgeslagen divx heeft hetzelfde patroon. erg irritant dus!
ik heb gezocht in de knowledgebase van vdub, en dit kan idd voorkomen bij verkeerd joinen/mergen van filmpjes, maar dat heb ik helemaal niet gedaan. ik denk eerder dat het opnemen een beetje haperde in het begin.
Nou is mijn vraag: hoe kan ik dit oplossen, en: hoe kan het dat winamp m wel gewoon leest?
alvast bedankt!
- anachronistic or discontinuous timestamp in video stream 0 at byte 2096
- anachronistic or discontinuous timestamp in audio stream 0 at byte 3758
en dat dit kan duiden op een 'improper join'
als ik m afspeel in vdub, of converteer in divx, komen er allemaal verticale strepen in beeld (geen lijnen, maar strepen met een zeker breedte) De opgeslagen divx heeft hetzelfde patroon. erg irritant dus!
ik heb gezocht in de knowledgebase van vdub, en dit kan idd voorkomen bij verkeerd joinen/mergen van filmpjes, maar dat heb ik helemaal niet gedaan. ik denk eerder dat het opnemen een beetje haperde in het begin.
Nou is mijn vraag: hoe kan ik dit oplossen, en: hoe kan het dat winamp m wel gewoon leest?
alvast bedankt!