Het gaat over de volgende muis:Een ANIR Ergonomische muis, het is een joystick vorm die je dus gewoon in je hand houd. kijk voor een plaatje http://62.197.133.31/shop/index.html?target=Muizen.html .Het probleem is nu namelijk dat een gebruiker deze muis heeft maar hij hapert.Ik heb hem ondezocht en het lijkt te zijn dat als ie gewoon op het bureau staat meer hapert dan als je bv een muismat eronder legt of papier, maar nog niet genoeg.Heeft iemand een idee waardoor hij gewoon normaal naar behoren werkt zonder dat de gebruiker geirrteerd raakt?
Wat voor een kleur en type bureau heeft hij? Op mijn zwarte bureau hapert mijn opties muis ook! Op welke poort zit de muis? USB / PS2. En de laatste keer dat mijn muis echt haperde was hij niet goed en is hij vervangen.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Het kan zijn dat die muis usb 1.1 niet leuk vind. Logitech MX serie heeft dat ook. Die gaan namelijk ook haperen als ze niet in een USB 2.0 poort zitten
Welk?
Het is een standaar bureau zeg maar die je ergonomisch in kan stellen met een redelijk gladde en witte ondergrond.
En het hij staat gewoon op de ps2 poort aangesloten maar is oorspronkelijk met usb.je heb dan een extra verlenging met een ps2 aansluiting.Dus hij kan allebei aangesloten worden en ik heb getest maar in welke hij zit maakt niet uit.
En het hij staat gewoon op de ps2 poort aangesloten maar is oorspronkelijk met usb.je heb dan een extra verlenging met een ps2 aansluiting.Dus hij kan allebei aangesloten worden en ik heb getest maar in welke hij zit maakt niet uit.