Openen een SE T610

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:34
Ik ben dom geweest en heb mijn t610 zwemles gegeven.
Nu wil ik hem openhalen maar krijg hem niet, zonder brute kracht, los hoe moet je hem officieel openen? Er zitten toch altijd 4 schroefjes? ik vind maar 2 :?

no comment

Verwijderd

Mischien zal je dit even in "Het Grote Sonyericsson T610 Topic, Deel 5" vragen,

in ieder geval, je moet hem openen met een torx schroevendraaier

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 09:41 ]

Verwijderd

Martinus schreef op 30 oktober 2003 @ 08:38:
Ik ben dom geweest en heb mijn t610 zwemles gegeven.
Nu wil ik hem openhalen maar krijg hem niet, zonder brute kracht, los hoe moet je hem officieel openen? Er zitten toch altijd 4 schroefjes? ik vind maar 2 :?
Haal de accu er uit, laat hem even aantal uren tot dagen liggen drogen. NIET OP DE VERWARMING LEGGEN!!!! anders heb je je scherm naar de k*t en dat willen we niet. Ga dan naar een official service provider van SE bij jou in de buurt en zeg dat hij het opeens niet meer deed. Zo heb je kans dat ie onder garantie gerepareerd word.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 09:42:
[...]

Haal de accu er uit, laat hem even aantal uren tot dagen liggen drogen. NIET OP DE VERWARMING LEGGEN!!!! anders heb je je scherm naar de k*t en dat willen we niet. Ga dan naar een official service provider van SE bij jou in de buurt en zeg dat hij het opeens niet meer deed. Zo heb je kans dat ie onder garantie gerepareerd word.
dat laatste zou ik dus niet doen, er zit meestal een strip in die mobiele foons die verkleurt als die in aanraking met vocht is geweest.
Wat resulteert dat je onderzoekstkosten en arbeidsloon mag gaan dokken, en dan is die nog niet eens gerepareerd :|

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Als je in de buurt van Eindhoven/Den Bosch woont kan ik hem wel maken :)
Heb de benodigde spullen :)
Als je het zelf wilt doen heb ik een guide voor je, die je kan krijgen door me te mailen.

Verwijderd

Turismo schreef op 30 oktober 2003 @ 10:12:
[...]

dat laatste zou ik dus niet doen, er zit meestal een strip in die mobiele foons die verkleurt als die in aanraking met vocht is geweest.
Wat resulteert dat je onderzoekstkosten en arbeidsloon mag gaan dokken, en dan is die nog niet eens gerepareerd :|
Klopt Klopt, bij nokia meestal.. SE niet, tenzij je hem in koud water (2c) heb laten vallen. Maar neem ik niet aan, want dan verklaart de cathode welke er in zit. Er zit bij deze SE niet een optie dat de repaircentre kan zien of hij in het water is gevallen. Hij kan het door andere dingen concluderen evt maar niet door strips

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 13:11:
Als je in de buurt van Eindhoven/Den Bosch woont kan ik hem wel maken :)
Heb de benodigde spullen :)
Als je het zelf wilt doen heb ik een guide voor je, die je kan krijgen door me te mailen.
heb je gemaild alleen geen reactie ?

no comment

Pagina: 1