Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile en daar een key opnieuw aanmaken die 'IsShortcut' heet
evt idem in HKEY_CLASSES_ROOT\piffile
Het kan ook zijn dat je de size van je icons heb aangepast naar een waarde <32 (desktop / Properties/ Appearance, Item, Icon, default size is dus 32.
[edit] oh ja, werkt alleen na een reboot geloof ik, kan ook alleen opnieuw inloggen zijn..
[ Voor 14% gewijzigd door hufkes op 30-10-2003 04:19 ]
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Wat ik eigenlijk bedoel is die rechts naast je klok en de rest avn de icoontjes, degene die alles verbergt als het ware
oh datBacardiBreezer schreef op 30 oktober 2003 @ 04:19:
He dat ik wel leuk om te weten
Wat ik eigenlijk bedoel is die rechts naast je klok en de rest avn de icoontjes, degene die alles verbergt als het ware
die kan je niet weggehaald hebben. maar je hebt de statistieken van het gebruik van de ikoontjes gewist. Zodra er weer een langere tijd een ikoontje ongebruikt is, gaat hij hem weer verbergen, en als er iets verborgen is komt dat driehoekpijltje er weer.
---
Kijk weer een heleboel verduidelijking op dit late tijdstip
rechtermuisknop op de startknop, eigenschappen, en daar kun je naar advanced ikonenbeleid ofzo, moet je even zoeken, heb hier geen XP bak momenteel dus uit mijn hoofd. Maar je kunt er in ieder geval aangeven welke ikonen hij bijvoorbeeld nooit moet verbergen, of zelf altijd verbergen. En eventueel kun je dus de statistieken van actief/non-actief daarvandaan resettenBacardiBreezer schreef op 30 oktober 2003 @ 04:28:
Het gekke is overigens wel, wat ik wel vaker heb gehad, dat er icoontjes staan die helemaal niet actief zijn, en ook weg zouden moeten vallen. Tevens in het instellen van de activiteit van een icoontje staan ze er soms dubbel
---