Toon posts:

Oude PC als entertainmentsysteempje?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forummers,
Ik heb over een COMPRAK pc-tje met Pentium 1
200 MMX en 40 MB EDO Ram, een bagger S3 videokaartje met volgens mij 2 MB geheugen.
Voor de rest standaard zaken.

Nu komt het:
Hoeveel geld moet ik uitgeven om er een entertaintmentsysteempje van te maken om te koppelen aan mijn stereo-installatie en TV voor DVD-weergave?
Alleen een Hollywood+ en een DVD drive? Of de hele zooi bij het oude vil doen en helemaal met niets beginnen (=duur) ?
Gaarne jullie reactie

Verwijderd

moet je dat setje van creative.. uhm.. dxr6 nemen.. dat is een 6x DVD en een hollywood+ kaartje met audio&tv out.
prijs hangt zo rond de 450 piek

Verwijderd

Inderdaad, met die Hollywood + erin zou het allemaal prima moeten gaan (tenminste op de doos staat dat je dan nog maar een 133mhz nodig hebt.. cpu belasting gaat van 100% naar 3-4 % ;) )

Euh over die Creative ben ik trouwens niet zo zeker, heb er niet hele goede verhalen over gehoord. Zelf heb ik een Pioneer en overal waar ik kijk komt ie er als 1 van de besten (of de beste) af.

Voor meer info (jaja daar komt de overbekende url weer.. :) ) http://www.dvdutils.com

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Ik zou even op zoek gaan naar een hitachi gd-2500 (is nl. regio vrij) En een hollywood+ kaartje kopen en daardan via het internet bij sigma designs een remote bij kopen. Dan ben je voor 500,- klaar. En heb je echt een standalone.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal!
Ik ga zo'n Hollywood+ bestellen ;)