Toon posts:

longhorn probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als developer had ik de eer om een cd van de 4051 build van longhorn te mogen ontvangen, nu heb ik een probleem tijdens de installatie.
setup lijkt goed te lopen , maar tijdens 2e gedeelte krijg ik een bsd met de bekende stop error 0x000008.
die heb ik uiteraard opgezocht, maar dit lost het probleem niet op.
nu ben ik opgestart in safe mode en dan gaat het wel goed. start ik daarna op in safe mode met networking setup dan gaat het fout.
Ik dacht dus dat het probleem schuilt in de network drivers.
Als ik in safe mode kijk onder de hardware settings worden mijn 3com 3c905b tx en 3c940 gigabit lom driver normaal herkent.
Iemand bekent met dit probleem?
mijn hardware asus p4p800 deluxe
2 x s-ata wd raptor
2x sata maxtor 120gb
de serial ata drives worden normaal herkend tijdens setup, geen raid
Ondersteund longhorn mijn hardware nog niet?
Of ligt het aan het feit dat het nog pre release is?
vorige versies werkten goed, dus zou je zeggen dat een volgende build alleen maar beter is.

Verwijderd

Gebruik je je NIC onboard of een los pci kaartje. Schakel hem ff uit in de bios/rop het kaartje eruit. Kijk eens wat die dan doet. Vanaf win98se heeft windows toch al wel een vrij goede ondersteuning voor nic's van 3com, dus wel een beetje raar. Maarre, denk dat er nog weinig mensen zijn die jou "eer" kunnen delen en je dus kunnen helpen. Zou in ieder geval eerst die kaart uitschakelen/verwijderen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows Longhorn is op dit moment een nog niet gereleased product - in elke build gaan er grotere, of kleinere dingen gewijzigd worden (als dat niet zo zou zijn, zou hij meteen final kunnen zijn ;) ).

Omdat het erg moeilijk is om ervaringen te creeren voor een beta product, en dan ook nog eens een specifieke build, gaan dit soort topics puur uitlopen op een boel gegok, en dat kan voor elke build zo opnieuw beginnen. Ik stel dus ook voor dat je contact op neemt met Microsoft - deze beta's worden juist aan jou verstrekt om feedback te krijgen, door deze informatie hier te plaatsen ontneem je Microsoft een stuk feedback.

Je had overigens ook in de Windows Operated Systems - Policy kunnen lezen dat het niet de bedoeling is dat er topics gestart worden over problemen met beta versies :)

[ Voor 7% gewijzigd door elevator op 30-10-2003 07:42 ]

Dit topic is gesloten.