Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
slechte week?
Of probeer nog meer de voltage te tweaken.
Of probeer nog meer de voltage te tweaken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Jup, en trek die heatplate er eens af... kijken wat je écht hebt.;)
edit:
Bedoel je nou eigenlijk dat je die GFD niet hoger in kan stellen, of dat als je hem hoger in stelt, dat je dan vastlopers of registerfouten krijgt?
Bedoel je nou eigenlijk dat je die GFD niet hoger in kan stellen, of dat als je hem hoger in stelt, dat je dan vastlopers of registerfouten krijgt?
Ik heb een week 23. Als ik hem op 800 zet is er niets aan de hand zowel met een cache van 1/2 als 1/5. Maar het wazige is Eerst boote hij helemaal niet met de GFD. Toen heb ik ff. de innovatek site geraadpleegd daar stond dat ik mijn Voltage op de GFD op 1.80 moest zetten en dat ik het in de bios op 1.60 moest laten staan. Dus ik neem aan dat de Proc nu 1.80 slurpt.
Als ik hem op 850 zet boot ie niet eens
BVD Koek
Als ik hem op 850 zet boot ie niet eens
BVD Koek
Probeer je multiplier eens op 8,5 en je FSB op 90 te zetten, dan weet je zeker of hij gewoon de multiplier zélf niet pakt.
Dit heb ik namelijk ook met mijn Athlon 500 die pakt gewoon geen multiplier hoger dan 7. Niet dat dit in mijn geval uitmaakt hoor, de CPU loopt niet stabiel op hoger dan 700.
Dit heb ik namelijk ook met mijn Athlon 500 die pakt gewoon geen multiplier hoger dan 7. Niet dat dit in mijn geval uitmaakt hoor, de CPU loopt niet stabiel op hoger dan 700.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Denk niet dat het aan de voeding ligt maybe als ik hoger dan 1.80 zou gaan maar nu niet.
zal eens proberen om de volt op 1.185 of 1.90 kan zetten op de gfd.....
zal eens proberen om de volt op 1.185 of 1.90 kan zetten op de gfd.....
weet zeker dat hhet de voltage is. Die bios waarde overruled de hardware waarde, je moet dus die bios omhoogkrikken en de gfd op 1.8 laten staan. zie www.innovatek.de
30x sf175s + gw5000-dt op oost
Nee
Al zet ik de cache op 2/5 en de volt in de bios op 1.9 hoger dan 800 wil hij niet lopen
Jippie
900 !!!!!!!!!
volt 1.90
Toch snap ik het niet 850 pakt ie niet maar 900 wel ..........
volt 1.90
Toch snap ik het niet 850 pakt ie niet maar 900 wel ..........
Voltage kan nog wel hoger....
Ik heb 800@1000 2V.
Jij hebt waarschijnlijk ook een 800 core.
Ik heb 800@1000 2V.
Jij hebt waarschijnlijk ook een 800 core.
Pagina: 1