Ik probeer met een vriend ´hulp op afstand´ uit maar ik krijg steeds de melding... De uitnodiging van XXXXX om Hulp op afstand te starten, is afgewezen. Het programma is uitgeschakeld of niet op de computer geïnstalleerd.
(zucht.... ik vergeet ook alles.. WINXP pro en MSN messenger 6)
Nu heb ik al de opties geprobeerd die al eerder vermeld zijn hier maar volgens mij is dat niet het probleem!
Hoe kan ik nagaan of dit programma nu wel of niet geinstalleerd is? Volgens mij is het nl standaard geinstalleerd.
Ik heb al gekeken bij windows install en alle ´netwerktoepassingen´ geinstalleerd.
owowow verkeerd gepost............... oei.. kan iemand dit even in het juiste forum plaatsen??
(zucht.... ik vergeet ook alles.. WINXP pro en MSN messenger 6)
Nu heb ik al de opties geprobeerd die al eerder vermeld zijn hier maar volgens mij is dat niet het probleem!
Hoe kan ik nagaan of dit programma nu wel of niet geinstalleerd is? Volgens mij is het nl standaard geinstalleerd.
Ik heb al gekeken bij windows install en alle ´netwerktoepassingen´ geinstalleerd.
owowow verkeerd gepost............... oei.. kan iemand dit even in het juiste forum plaatsen??
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 23:43 ]