Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Laat je koeler er eens af, moet je kijken hoe heet ie wordt! 
disclaimer: eigen risico
Maar dit lijkt nogal op een opsomtopic???
disclaimer: eigen risico
Maar dit lijkt nogal op een opsomtopic???
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
lol das weer eens de omgekeerde wereld.
De hoogste temp die ik ooit gehaald heb met m'n asus a7n8x deluxe is ergens tussen de 55 en 60, daarna sloeg m'n pc automatisch af. Watertemp was op dat moment ergens rond de 50 graden.
Dit was terwijl ik m'n cpu probeerde in te branden met hoge temps, maar uiteindelijk niet verder kwam.
De hoogste temp die ik ooit gehaald heb met m'n asus a7n8x deluxe is ergens tussen de 55 en 60, daarna sloeg m'n pc automatisch af. Watertemp was op dat moment ergens rond de 50 graden.
Dit was terwijl ik m'n cpu probeerde in te branden met hoge temps, maar uiteindelijk niet verder kwam.
Als dat een amd systeem is kan je beter kijken
naar de temps die het mobo prog aangeeft in windows,
want er was een probleem met grote afwijkingen in de bios weergave.
Mogelijk dat het dan wat lager uitvalt.
en vriend van mij had zijn amd thunderbird een keer draaien terwijl zijn fan kabeltje kapot bleek -> hij ging vrolijk gamen tot hij crashete... Cpu temp bij weer booten (wat hij gek genoeg gewwwoon deed) was 102 graden... Owkee, misschien slechte bios (asus wil per biosupdate de uitgelezen temp nog wel eens veranderen) maar meer dan 20 graden foutmarge zal hij niet gehad hebben, oftewel, het ding was HEET ;P
het eheft al een andere koeler een falconrock 2
@ 52 graden stressed
het was een 6 cmfan wat er op zat en ja het was amd en ik had mbm 5 erop gezet en had toen 79 graden heb helaas geen screenshot gemaakt sorry guys 
Erkandude schreef op 29 oktober 2003 @ 23:07:
Als dat een amd systeem is kan je beter kijken
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Of je koeler zit gewoon niet goed 
Maar persoonlijk vind ik het wel een beetje het lot tarten als je dicht tegen de max temps zit van de cpu. Persoonlijk zou ik je bak gewoon wat koelen
Maar persoonlijk vind ik het wel een beetje het lot tarten als je dicht tegen de max temps zit van de cpu. Persoonlijk zou ik je bak gewoon wat koelen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()