Html viewer

Pagina: 1
Acties:

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
Hallo, na dezen middag meerdere uren gegoogled te hebben zonder resultaat zal ik dan hier mijn vraag maar posten...

Ik ben op zoek naar een gratis minimaal van formaat html browser / viewer

Bij voorkeur moet deze volledig instelbaar zijn door een .ini bestand hiermee bedoel ik het formaat van het venster, de te bekijken html, titel.
Het programmatje moet dus alleen een titelbalk bevatten met een "sluiten" knopje helemaal rechts bovenin, een status balk maakt niet uit maar hoeft niet.

de bedoeling is om deze vanaf een cd te kunnen afspelen... dus instalatie is niet mogelijk. is er iemand die mij zou kunnen helpen?

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Is er niks te doen met dhtml in combinatie met javascript?

E-Developing

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:31
Kun je misschien iets met arachne ?
Is een DOS based grafische browser.

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Hmm nee tis echt bedoeld om vanaf CDrom te draaien... en het mooiste is toch een windows venstertje

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 23:45
Ik heb zelf zoiets gemaakt voor een intro-CD... Ik weet niet of je C++ kunt, maar als dat zo is dan mag je me mailen als je de source wil hebben :)

Verwijderd

Mozilla is zo te integreren in dit soort programma's, Internet Explorer ook, er is geen enkel nut aan het wiel nog es uit te vinden. Ik zou eens naar 'embedded browser' APIs zoeken als ik jou was. (embedden in de zin van in een applicatie bakken dus)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met visual basic kun je zoiets maken.

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Probleem is een beetje dat ik zelf geen programmeur ben, en dus opzoek ben of er al zoiets bestaat.

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Ja dat ziet er goed uit alleen moet je hem registeren om volledige functionaliteit te hebben...

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik heb dat ook eens gemaakt, voor op een cd-rom.

Ik zal vanavond eens kijken hoe ik dat had gedaan. Het maakt in ieder geval gebruik van IE zelf, zonder ingewikkeld programmeren.

Pay peanuts get monkeys !

• Joepho

Joepho

Topicstarter
Ok iedereen bedankt voor jullie hulp het is gelukt niet 100% wat ik zocht maar tis toch perfect hehe :)

de source van MisterData was perfect! en makkelijk te editten.
Pagina: 1