Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn codes en kijk al lang tevreden films.
Ik heb ook maar paar codecs: divx 5, xvid en ac3. Altijd genoeg geweest om alle films te kunnen zien. Maar nou had ik dus een film die ik niet kon zien.
Stom dat ik ben geweest heb ik toen nimo codec pack 9 gedownload en wat codecs geinstalleerd (niet allemaal hoor
)..
Maarja, toen kregen al mijn xvids een groen beeld. Snel nimo er af gooien natuurlijk.
Maar toen liepen mij xvids heel schokkerig en mijn divx's liepen vast.
Ik heb toen alle eerst geinstalleerde bovenstaande codecs verwijderd en daarna alles weer geinstalleerd, maar het bleef het zelfde.
Toen heb ik alle ax en acm bestanden verwijderd (ik heb de search gebruikt
)en daarna gewoon weer xvid en divx geinstalleerd, maar nog steeds schokkerig beeld en hij loopt vast..
Toen heb ik maar wat andere packs geinstalleerd, maar telkens hetzelfde.
Ik moet gewoon alle codecs er af gooien, alles moét weg!"
bij "Geluiden en audioapparaten", hardware, videocodecs zie ik wel een lijst waar codecs staan, maar die kan ik niet verwijderen, ze komen telkens terug!
what to do?
ik ben radeloos
Ik heb ook maar paar codecs: divx 5, xvid en ac3. Altijd genoeg geweest om alle films te kunnen zien. Maar nou had ik dus een film die ik niet kon zien.
Stom dat ik ben geweest heb ik toen nimo codec pack 9 gedownload en wat codecs geinstalleerd (niet allemaal hoor
Maarja, toen kregen al mijn xvids een groen beeld. Snel nimo er af gooien natuurlijk.
Maar toen liepen mij xvids heel schokkerig en mijn divx's liepen vast.
Ik heb toen alle eerst geinstalleerde bovenstaande codecs verwijderd en daarna alles weer geinstalleerd, maar het bleef het zelfde.
Toen heb ik alle ax en acm bestanden verwijderd (ik heb de search gebruikt
Toen heb ik maar wat andere packs geinstalleerd, maar telkens hetzelfde.
Ik moet gewoon alle codecs er af gooien, alles moét weg!"
bij "Geluiden en audioapparaten", hardware, videocodecs zie ik wel een lijst waar codecs staan, maar die kan ik niet verwijderen, ze komen telkens terug!
what to do?
ik ben radeloos