Toon posts:

Wie ow wie weet goeden howto`s

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb een vraag aan jullie: wie kan me helpen met linux gameservers howto`s van de games: return to castle wolfenstein unreal 2003 en medal of honor allied assault.
Alvast vriedelijk bedankt voor jullie hulp en inzet

Greetz Orz ;)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-04 15:05
Google, en tik daar in: linux server [game] faq of ipv faq howto

offtopic:
Alvast vriedelijk bedankt voor jullie hulp en inzet

^^ jij had zelf de moeite moeten nemen om zelf eerst te gaan zoeken, zulke info staat GOED en duidelijk op internet.... wij gaan niet jou veters strikken, wij bepalen niet wat je op je boterhammetje moet smeren, net zo erg als dat wij niet smorgens opzoek gaan naar jou sokken mag je ook best wel zelf zoeken...

[ Voor 75% gewijzigd door Icey op 29-10-2003 22:48 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor Unreal Tournament 2003:
Hier kan je hem zo downloaden... Moet je wel een key laten genereren, als je op internationale stat-sites wilt enzo...

En je topic-titel klopt niet echt met de inhoud... (denk ik)

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 29-10-2003 22:43 ]

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Dit is wel een goeie howto denk ik:

http://www.kun.nl/utn/spelling.html

Meestal zit juist bij de serverversie van het spel wel gewoon een README, als daar problemen mee zijn dan horen we het hier wel weer, neem ik aan?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:37

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
readme's installs, howtos docs faqs

dat type je in op google + de naam van de game + de woorden linux server en voila, je hebt er een hele hoop waarschijnlijk.

Ik doe hem nu dicht omdat je de antwoorden op je vraag ook heel gemakkelijk zelf had kunnen vinden, zie ook de stickies bovenaan dit forum over hoe je het beter had kunnen vragen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Kees op 29-10-2003 22:52 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.