[DVD] Pioneer DVR-A06 probs

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 19:28
Dag Leute,

vanmiddag deze brander aangeschaft na uitmuntende reviews en gebruikerservaringen! Nu brandt ie cd-r's perfect maar heb nogal problemen met het DVD branden!

Nu is dit een + en een - brander en ik heb bestanden op mijn pc staan die ik via i net naar binnen trek. Dit zijn niet nader te noemen bestanden omdat Warez e.d. hier niet mogen, maar zodra ik een .iso, .img of een soortgelijk bestand ga branden op een -rw of een -r gaat alles goed. Speel ik hem af in dezelfde fikker, hoor ik geluid zie ik subs MAAR het beeld is scrambled :S Ligt dit aan het feit dat je "deze bestanden van internet" moet branden op een +r cd :? Want elke x cd's verkloten omdat je niet weet op welk soort media het moet lijkt me niet echt de bedoeling of wel?

Iemand ervaringen hiermee?

..::System Specs::..

Verwijderd

Wat jij je afvraagt is natuurlijk onzin. De + of - beschrijft niet of je er wel of geen .iso bestand etc op mag zetten. Het is meer een techniek van hoe zetten we de data op dat schijfje.

Gebruik je toevallig heel goedkope media, en heb je de nieuwste firmware al geinstalleerd? Zie hiervoor Pioneer@firmware-flash.com

• Ibidem
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 23:29:
Wat jij je afvraagt is natuurlijk onzin. De + of - beschrijft niet of je er wel of geen .iso bestand etc op mag zetten. Het is meer een techniek van hoe zetten we de data op dat schijfje.

Gebruik je toevallig heel goedkope media, en heb je de nieuwste firmware al geinstalleerd? Zie hiervoor Pioneer@firmware-flash.com
maar is het niet zo dat in de .iso file al bepaald wordt wat voor bestand het is? Firmware is nog 1.06 en media is het bijgeleverde Maxell -rw schijfje, probeer ff een rewritable, om te testen. Is hetzelfde neem ik aan als gewoon dus moet niets uitmaken!

maar je ziet op de bekende newsgroups etc. dingen staan als specifieke -r en +r files, drom d8 ik dat het van te voren bepaald wordt!

Verwijderd

Sorry ik heb het een beetje verkeerd begrepen. Ik dacht dat je gewoon een aantal .iso bestanden op je dvd brandde. Dus in dat opzicht zou je misschien gelijk kunnen hebben, dat weet ik niet zeker.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat de film gewoon slecht op internet is gezet of gedownload. Beschadigingen zijn altijd mogelijk.

Verwijderd

kijk eens op www.dvd2dvd-r.be daar staat alles wat je moet weten over dvdbackuppen. een beetje searchen hier op het got kan ook geen kwaad.

• Ibidem
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 23:59:
Sorry ik heb het een beetje verkeerd begrepen. Ik dacht dat je gewoon een aantal .iso bestanden op je dvd brandde. Dus in dat opzicht zou je misschien gelijk kunnen hebben, dat weet ik niet zeker.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat de film gewoon slecht op internet is gezet of gedownload. Beschadigingen zijn altijd mogelijk.
daar d8 ik ook aan, maar heb net "het bestand" gemount met Daemon Tools en dan doet ie t perfect!

Verwijderd

Als je hem nou mount in daemon tools, en dan met nero een kopie maakt van de gemounte virtual drive, dan maakt het namelijk niet uit of het + of - is. Misschien dat ie het dan wel doet. Het is een klein beetje een omweg, maar veel extra werk is het niet.

• Ibidem
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 08:05:
Als je hem nou mount in daemon tools, en dan met nero een kopie maakt van de gemounte virtual drive, dan maakt het namelijk niet uit of het + of - is. Misschien dat ie het dan wel doet. Het is een klein beetje een omweg, maar veel extra werk is het niet.
nou en zo werkt t wel :D Thxz!

Pagina: 1