"If it works, don't fix it"
Je kan bevoorbeeld door windows je Mirc laten opstarten en die dan door de standaard functie commando's laten uitvoeren.... Als je dan je automatisch downloaden in je mirc aanzet dan moet het zeker lukken
is alleen nogal onhandig omdat je dan telkens die automatische commandos moet aanpassen want als je dat dan vergeet begint mirc weer te downloaden als je mirc weer opzet...
"If it works, don't fix it"
Meestal wordt je toch in een queue gezet door zo'n bot.
Ik bedoel, hij bepaalt wanneer je daadwerkelijk gaat downloaden ... niet jij
Ik bedoel, hij bepaalt wanneer je daadwerkelijk gaat downloaden ... niet jij
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Zoals je in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) kunt lezen is het belangrijk dat je voordat je een topic opent eerst zelf op zoek gaat om je probleem op te lossen. In je startpost kun je dan vermelden wat je hebt gedaan.
Tevens is het van belang dat je je topic in het juiste subforum plaatst. Vaak helpen de FAQ's van de subfora je daarbij. Windows Operated Systems - Policy
Ik zal je alvast op weg helpen met het zoeken: [google=irc scheduled download]
Tevens is het van belang dat je je topic in het juiste subforum plaatst. Vaak helpen de FAQ's van de subfora je daarbij. Windows Operated Systems - Policy
Ik zal je alvast op weg helpen met het zoeken: [google=irc scheduled download]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()