Wanneer ik de nieuwe Nvidia Detonater 52.16 instaleer voor mijn Leadtek A250 Geforce 4 ti 4200 128 MB vivo,
gaat de cooler op de kaart langzamer draaien.
Want normaal zie je dat hij super snel rond draait en nu lijkt het als of er stof tussen zitten zo langzaam draait hij..... Dus ik de kaart er uithalen en die is brandschoon. Dus ik ging voor de gein andere drivers instaleren (45.23 WQHL) en draait de fan weer super snel. Dus het ligt aan de driver. Wie heeft het zelfde probleem???
nVidia had wel vakar last van het probleem dat door een driver, de fan langzamer ging... toen btw bij screensaver (waardoor de kaart schade opliep)
dus antwoord is ja.
dus antwoord is ja.
[ Voor 21% gewijzigd door RonaldMade op 29-10-2003 20:22 ]
Tja, ik had al ff verder gekeken overal, maar heb nergens ook maar iets kunnen vinden. Zelfs niet op de Guru3d Forum.... Waar heb jij de informatie vandaan?
Even kijken .. Processors, Mobo's & Geheugen
Een GF4 Ti4200 is geen processor ..
Een GF4 Ti4200 is geen moederbord ..
Een GF4 Ti4200 is geen geheugen ..
Euh, wat is het dan wel

Oh ja, een videokaart
Processors, Mobo's & Geheugen >> Videoplanken & Beeldkanonnen
Euh, wat is het dan wel
Oh ja, een videokaart
Processors, Mobo's & Geheugen >> Videoplanken & Beeldkanonnen
Mmm, tja...dat kan een probleem zijn van de driver...gek..maar waar.
Bij mij draait de fan nog goed normaal :-), daartegen heb ik een een GF 4 coolmod van Thermal Take :-p
Bij mij draait de fan nog goed normaal :-), daartegen heb ik een een GF 4 coolmod van Thermal Take :-p
There is no place like ::1
stond een hele tijd terug op tweakers.net... weet niet meer wanneer, maar heb het wel een zien langskomen (en heb een redelijk tot goed geheugenVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 20:23:
Tja, ik had al ff verder gekeken overal, maar heb nergens ook maar iets kunnen vinden. Zelfs niet op de Guru3d Forum.... Waar heb jij de informatie vandaan?
maar dit was bij de fxRonaldMade schreef op 29 October 2003 @ 20:22:
nVidia had wel vakar last van het probleem dat door een driver, de fan langzamer ging... toen btw bij screensaver (waardoor de kaart schade opliep)
dus antwoord is ja.
en omdat de fan zelf al verschillende speeds had, rustig in 2d en snel in 3d.
maar hij heeft het over een gf4 en die heeft dat niet.
ik heb het in ieder geval nog niet gehoord.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
je weet maar nooit met nVidia drivers hechucky666 schreef op 29 oktober 2003 @ 20:26:
[...]
maar dit was bij de fx
en omdat de fan zelf al verschillende speeds had, rustig in 2d en snel in 3d.
maar hij heeft het over een gf4 en die heeft dat niet.
ik heb het in ieder geval nog niet gehoord.
Even kijken .. Processors, Mobo's & Geheugen
Euh, wat is het dan wel
Oh ja, een videokaart
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry had al een topic gemaakt en kwam er achter dat ik in de verkeerd zat....
tis al laat he??
Euh, wat is het dan wel
Oh ja, een videokaart
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry had al een topic gemaakt en kwam er achter dat ik in de verkeerd zat....
tis al laat he??
Hmm, dit geeft weer een compleet andere wending aan driver-problemen.
Van zoiets heb ik nog nooit gehoord bij de Ti4200, maar wie weet.. het zou kunnen dat het aan de drivers ligt.
Anyway, als je er niet achter kunt komen waar het aan ligt en je kunt het ook niet oplossen, is het misschien een goed idee om die driver gewoon niet te installeren en wachten tot er weer een nieuwe WHQL is, of iets dergelijks.
Succes in ieder geval.
Ohja, je kunt iemands post ook quoten met behulp van de
knop
Van zoiets heb ik nog nooit gehoord bij de Ti4200, maar wie weet.. het zou kunnen dat het aan de drivers ligt.
Anyway, als je er niet achter kunt komen waar het aan ligt en je kunt het ook niet oplossen, is het misschien een goed idee om die driver gewoon niet te installeren en wachten tot er weer een nieuwe WHQL is, of iets dergelijks.
Succes in ieder geval.
Ohja, je kunt iemands post ook quoten met behulp van de
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Thnxr00n187 schreef op 29 oktober 2003 @ 20:37:
Hmm, dit geeft weer een compleet andere wending aan driver-problemen.
Succes in ieder geval.
Ohja, je kunt iemands post ook quoten met behulp van de [afbeelding] knop
Pagina: 1