Driver voor Joystick met 8 knopjes

Pagina: 1
Acties:

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik heb een Zykon Gamepad met 8 knoppen erop.. leuk he? In windows gaat de software maar tot 6 knoppen. Ik heb op internet gezocht naar een standaard 8 knoppendrivertje maar ik kan deze echt NERGENS vinden. het klinkt miscshien stom maar het enige wat ik krijg is mensen die hetzelfde probleem hebben op forum.

dus Wie Weet Waar Ik Een 8 Knoppen Joystick driver (het liefst voor het inmdls failliete Zykon) kan vinden?!

bij de search krijg ik ook veel dead links.. en een post van mij van 2 jaar geleden :)

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Verwijderd

Hier komt een goede raad: gebruik gewoon zes knoppen, wat moet je nou met acht. Ja oke, ze zitten er niet voor niets op. Maar jah, ik zou gewoon 6 gebruiken.

( Zien je spellen wel 8 knoppen of ook niet)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je hier iets aan?

I have found one!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Sorry getting a bit over excited)

I have an agiler 8 button gamepad too and have got windows xp professional and have found a driver after long search that works and has all eight buttons!

Anyway if you go to http://www.a4tech.com.tw/ftp.html and go down to GP-11 and install it. After this the game contollers will pop up. Scroll down through the list until u find the A4 tech wheel gamepad and select it.your pc will then open the device driver-new hardwear found menus and just click install and auto detect to install the device drivers.

And then just calibrate and voilour!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Mmh, 8 knoppen.

Zijn die 4 knoppen niet toevalig view knoppen ?
Dan heb je dit, dat dit 4 knopjes, plus 4 knopjes waarmee je omhoog, links ,enz kan kijken. ALs het goed is kan je die werkend kijrgen door de optie roeren/pendalen aan te zetten bij de standaart driver van microsoft.

• siemenz
nee het zijn echt 8 knoppen..

6 gewone en een l1 en l2

• siemenz
okee hij werkt.. ik heb een proggie op internet gevonden en nu werktie.. kan ik eindelijk eens relax fifa spelen vanaf mijn bed :Z

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

siemenz schreef op 02 november 2003 @ 17:39:
okee hij werkt.. ik heb een proggie op internet gevonden en nu werktie.. kan ik eindelijk eens relax fifa spelen vanaf mijn bed :Z
Als je ons ook dan even zou willen vertellen welk proggie en waar, dan kunnen anderen hier wellicht ook gebruik van maken. Share your knowledge please ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1