Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vraagen over thermaltake xaser lll mod mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga me de thermaltake xaser lll kopen en daarbij vervang ik 3 fans door Antec 8x8 fan blue light op de site van eynstein staat dat deze geleverd worden met schroeven en 4 pens aansluitstekker deze stekker is toch gewoon een verloop stuk of zit deze standaard op de fan gemonteerd (dat zou dan wel vreemd zijn). Ook wilde ik 2x een hd koeler de Akasa blauwe hdd flowcooler 3,5inch plaatsen het enige prob met deze blijkt te zijn dat deze vaak niet in de 3.5 inch bay past :| nu vind ik dit een heel raar prob heeft iemand hier ervaring mee? en zo ja kun je de bay of de koeller modden dat ie wel past? En dan bedoel ik niet dat ik daarvoor de halve kast of koeller moet slopen! Voor de rest wilde ik alle fans aanstluiten op de hardcanno 9 die standaard in de kast zit. Ik heb nog niet gezien hoe de aansluitingen zitten maar ik ga ervan uit dat er 4 zijn kan ik de draadjes van de fans gewoon doorknippen dan de draadjes van twee fans bij elkaar solderen en daar weer het 3 pins stekkertje aan of lopen de fans dan maar op de helft van de speed omdat ze de power delen. Ook wilde ik een antec 480 watt voeding kopen. Nu wil ik daar de fanguards op vervangen maar ik vraag me af of dit een slim idee is vanwege de airflow. Ook wil ik weten of ik dat stuk blauwe plastic voor de ruit uit kan halen en gewoon gaten boren om de fan vast te zetten. gebruikers ervaringen zijn ook leuk om te horen!

thx voor de reactie alle ideen zijn welkom

p.s. ik weet dat hier laatst ook een topic over was maar hier zit een slotje op |:(

Verwijderd

p.s. ik weet dat hier laatst ook een topic over was maar hier zit een slotje op
Vrees dat dit bij dit topic dan ook zal gebeuren...
Mods moet je namelijk zelf bedenken

btw zet de volgende keer een fotootje bij je post dan weten we direct waar je t over hebt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 19:39 ]

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Use the Search Luke... en wat creativiteit. :/

[ Voor 16% gewijzigd door Silentpuma op 29-10-2003 20:09 ]

Use the Search Luke...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Koop eerst de kast, en ga daarna de mods bedenken. Zo zul je zien dat hd koelers onzin zijn, omdat bij deze kast de intake fans voor het hd rek zitten.

🖥️ | 🚗

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Ga je die standaart Xaser III halen of de XaserIII VM3000A Skull Edition?
Die laatste is echt veel beter en niet eens zo heel veel duurder ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mja, topics gaan met een reden op slot dus als een eerder topic op slot gaat is de kans nogal groot dat deze om dezelfde redenen dicht gaat. ;)
Silentpuma schreef op 29 oktober 2003 @ 19:58:
Use the Search Luke... en wat creativiteit. :/
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 57% gewijzigd door m-m op 29-10-2003 23:53 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.