Verwijderd

Topicstarter
ik heb de laatste tijd het probleem dat ik steeds vaker moeten kunnen telnetten naar div servers ook al ben ik niet op kantoor. maar op de hele tijd mn laptop mee te nemen zie ik niet zitten.
nou ben ik in het bezit van een ipaq zijn er meer mensen die dat gebruiken om te telnetten of kan ik beter regelen dat ik een p800 of een 9210i krijg ?
zodat ik niet met een telefoon en een ipaq rondloop

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 20:08 ]

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 15:52

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Je kan ook een audiofox nemen dan kan je bellen met je ipaq,

http://www.navishop.nl/shop/product.php?id=27

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ja handig, bellen als je wilt telnetten :?

Ik heb een palm ipv een iPaq, en daar zijn in ieder geval wel goed bruikbare telnet programma's voor te krijgen. Alleen, telnet = meestal veel typen, en dan zou ik dus een model zoeken met toetsenbord, want op het scherm schrijven of via het on-screen toetsenbord werkt niet lekker als je snel wat wil doen op een server.

Ik heb zelf gekozen voor 2 apparaten, losse telefoon en PDA, omdat als ik bijv uitga ik geen grote combi-unit bij me wil hebben maar alleen een mobieltje. Ook vind ik het scherm van de smart-phones te klein om echt iets mee te kunnen doen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.