Framerate van geluidspoor veranderen

Pagina: 1
Acties:

• RonaldBronsink864
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik heb een vraag, hoe kan ik de framerate van mijn geluidspoor veranderen zonder BeSweet en of Ac3machine te gebruiken. Want dat wil niet bij mij dan stopt ie er op 1 of andere vage reden dermee. Kheb mijn computer ook al opnieuw geformarteerd en windows der op gezet. Windows XP Prof. En hij doet t nog niet.

Maar ik heb t geluidspoor en die is 29.976 en dat wil ik veranderen in 25.000 het is een wav filetje. Khoor graag reacties over andere programma's. En ik heb al lopen zoeken met Google en hierzo op tweakers maar tot nu toe nog niks gevonden!!

Greetz Ronald

GodZZila

Verwijderd

Probeer virtual dub eens. Te downloaden www.doom9.net

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 14:46

Steffie

Opaque

Audio heeft geen framerate, maar een sampling frequency. Als je de audiostream korter of langer wilt maken in tijdsduur, dan zul je moeten resamplen. Tenzij het ugly wilt doen, dan kan je gewoon de pitch verhogen / verlagen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• RonaldBronsink864
Die heb ik maar waar wil je t instellen dan? Kheb geprobeerd de hele avi file te frameraten naar 25.000 maar dan loopt t geluid niet goed. Want ik gebruik Virtualdub voor t verandere naar pal.zonder geluid en ik strip daar t geluid. MAar hoe wil je t geluid daar op een andere framerate zetten?

GodZZila

• RonaldBronsink864
iemand een idee??? Hoe of wat?

GodZZila

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
HET IS GEEN FRAMERATE

zucht...

ti's een sampling frequency die je met virtual dub WEL aan kan passen...

kijk nou eerst eens goed dat programma door voordat je wat begint te roepen

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

met samplimg freq zul je het geluid ook niet in sync krijgen als je de framerate aanpast, want de benodigde sampling rate is dan niet standaard en kun je dus niet instellen...

Hoezo wil je eigenlijk de framerate aanpassen?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• RonaldBronsink864
ik heb t hele programma doorgespit maar ik zie der niks over staan.
Misschien een tip waar t bij kan staan? Bij Streams zie ik t zowieso niet!

GReetz Ronald

GodZZila

• RonaldBronsink864
Ik heb een divx en die wil ik omzetten naar dvd pal formaat t beeld kan is 29 nog wat frames per seconden. en die heb ik al omgezet naar 25.000 maar t geluid wil niet lukken als ik het naar ac3 wil converteren met ac3 machine kan wel als ik t vinkje van change frame rate heb uit staan maar zet ik hem aan zodat hij hem om converteerd dan komt er een seconden dat dosschermpje en verdwijt weer.

Greetz Ronald

GodZZila

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

kun je niet de framerate aanpassen zonder de lengte van de film aan te passen, dus frames weggooien als je van 29 naar 25 gaat?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Dan adviseer ik jou om naar www.doom9.net te gaan en en daar de guide voor avi naar dvd te volgen met CCE. Deze kan dit alles in sync houden voor je.
Pagina: 1