[WC-Set] Klemmetjes kwijt...

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:31
Ik heb zo'n Poseidon setje van een vriend overgenomen en toen heb ik ze met mijn stomme hoofd ergens neergelegd en echt heel het huis overhoop gehaald maar ik kan mijn klemmetjes niet vinden... We hebben al geprobeerd een luchtkoelklemmetje uit een koeler te slopen maar dat wilde niet passen :( . Mijn vraag dus, zijn die dingen los te kopen? :)

Verwijderd

Got verkoopt die setjes niet, dus ik denk dat je het beter aan een winkel kan vragen :+

• danslo
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 18:58:
Got verkoopt die setjes niet, dus ik denk dat je het beter aan een winkel kan vragen :+
Oh daar heb ik lekker veel aan, als jij vind dat ik het aan een winkel moet vragen, geef dan maar eens een linkje naar een winkel die die dingen los verkoopt, weet je geen antwoord op m'n vraag, reply dan ajb niet in mn topic.

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

zijn we hier nu tweakers of niet, neem gewoon een plaatje plexi die je op maat zaagt en wat nylon boutjes en doe die door de gaten rond je socket, wat veertjes erbij en je bent klaar zijn genoeg voorbeelden van te vinden.
wat ik bedoel iswees inventief

weet iemand nog een leuke signature?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

pcies, de handige doe-t-zelf-erd kan niet zonder GoT :) maar een winkel vinden waar je ze kan kopen, daar hebben we op de FP een hele mooie pagina voor, als ze de setjes verkopen kunnen ze ook heus wel de onderdelen bestellen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
cls schreef op 29 October 2003 @ 19:03:
[...]

Oh daar heb ik lekker veel aan, als jij vind dat ik het aan een winkel moet vragen, geef dan maar eens een linkje naar een winkel die die dingen los verkoopt, weet je geen antwoord op m'n vraag, reply dan ajb niet in mn topic.
beetje lui dan?
via tweakers.net is het te vinden, de pricewatch, en ook via google :|
pricewatch: 3R System Poseidon WCL-02 (CPU, Socket 7/370/A/478, set)
doe er je voordeel mee

• danslo
Crash-Override schreef op 29 October 2003 @ 19:19:
[...]

beetje lui dan?
via tweakers.net is het te vinden, de pricewatch, en ook via google :|
pricewatch: 3R System Poseidon WCL-02 (CPU, Socket 7/370/A/478, set)
doe er je voordeel mee
Doh nee tuurlijk niet, maar ik neem aan dat je kan lezen? :P Ik had het over winkels waar ze die dingen los verkopen... maar ok, ik zal eens kijken wat ik kan doen met wat stukjes ijzer enzo :P

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-01 22:08
Onderneem zelf is wat en mail de leverancier over je probleem en of ze je die klemmen los kunnen sturen en wat dat allemaal gaat kosten. Ik denk dat je er wel uitkomt.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Als ik het goed begrijp zoek je van die klemmen die je om je slang heen doet zodat ze niet van je slangpilaren afglijden? :?

Zoiets soms?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakstore.nl/shop/images/hose_clamp.gif

Tweakstore verkoopt ze o.a., net als vele andere WC producten :)

Use the Search Luke...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 18:55

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Silentpuma schreef op 29 oktober 2003 @ 21:26:
Als ik het goed begrijp zoek je van die klemmen die je om je slang heen doet zodat ze niet van je slangpilaren afglijden? :?

Zoiets soms?

[afbeelding]

Tweakstore verkoopt ze o.a., net als vele andere WC producten :)
Ik vermoed dat ie de klemmen voor aan de CPU-socket bedoelt, aangezien ie zegt dat ie ze van een luchtkoeler af wou slopen, en daar zitten natuurlijk geen slangklemmen op :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik heb nog zo'n ding liggen wat een soort klem is met een grote schroef bovenop.. Dat zet je dus over die koeler heen en die schroef klemt het dan vast... van zo'n oud kooleance blokkie... zo'n rood/oranje paprika ding...

[ Voor 20% gewijzigd door Apen-nootjes op 30-10-2003 13:13 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
cls schreef op 29 oktober 2003 @ 20:23:
[...]

Doh nee tuurlijk niet, maar ik neem aan dat je kan lezen? :P Ik had het over winkels waar ze die dingen los verkopen... maar ok, ik zal eens kijken wat ik kan doen met wat stukjes ijzer enzo :P
echt losse verkoop van die klemmetjes zul je nergens vinden denk ik
wat je wel kan proberen, en wat ik eigenlijk ook bedoelde, is om zo'n winkel te mailen die die setjes verkoopt, en dan je probleem uitleggen en kijken of er niet iets via hun te regelen valt
mischien kunnen zij die dingen wel los kopen via Poseidon ofzo :)

Verwijderd

Pfff, zoek in de Pricewatch op wie allemaal dat setje verkopen, en bel eens rond.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.