..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Skat! Skat! Skat!
Waarom heb ik er dan alleen op t.net last van?coubertin119 schreef op 29 October 2003 @ 18:05:
Dat is gewoon een probleem met de .css, kan je niks aan doen buiten een ctrl+F5.
"GoT > Frontpage Algemeen > Opmaak van frontpage 'klopt niet'"
Hoera, dan heb ik het per ongeluk nog op de goede plek gepost ook
Na een control refresh is nu inderdaad weer okee dus ik kan de melding helaas niet meer opzoeken.Rafe schreef op 29 October 2003 @ 18:12:
Linksonderin staat dat witte blaadje met een uitroeptekentje, dubbelklik er eens op, en copy-paste de foutmelding eens? Of is het met dir ctrl-f5 al opgelost?
Erg raar. Heb die melding nog niet bekeken ofzo.
Zal ik de volgende keer wel ff doen
Line: 158
Char: 2
Error: Object expected
Code: 0
URL: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=29481
Dat is idd altijd de oplossing. Maar ik heb er hier met Mozilla een paar keer in de week last van. Is er niet een wat structurelere oplossing te vinden?Femme schreef op 03 november 2003 @ 00:08:
Gewoon control refreshen.
Betere internetconnectie regelen? Ik moet zeggen dat ik tijdens mijn dial-up tijd het vaak had. Nu ik ADSL heb (1024.512), nooit meer gehad.little_soundman schreef op 03 november 2003 @ 03:31:
[...]
Dat is idd altijd de oplossing. Maar ik heb er hier met Mozilla een paar keer in de week last van. Is er niet een wat structurelere oplossing te vinden?
[ Voor 1% gewijzigd door PcDealer op 05-11-2003 18:06 . Reden: Typo ]
http://home.planet.nl/~dolk0020/frontpage.JPG
Nu weer voorbij (ook ctrl+F5 werkte niet
(zelfde specs als TS)
[ Voor 13% gewijzigd door r0el op 03-11-2003 11:42 ]
Dit heb ik nu ook jah, kan het nu ineens niet reproduceren.r0el schreef op 03 november 2003 @ 11:39:
net ook een leuke;
Nu weer voorbij (ook ctrl+F5 werkte niet)
(zelfde specs als TS)
Zal wel zijn omdat de pagina nu uit de cache van opera wordt gehaald.
ALT+F5 deed het om de pagina er voor te krijgen.
Edit:/ Zal misschien een nawee zijn van de geboorte van artemis
[ Voor 9% gewijzigd door gp500 op 03-11-2003 11:48 ]
Veel beter dan xs4all 768/128 (straks 1024/320) is er niet te krijgen.PcDealer schreef op 03 november 2003 @ 11:02:
Betere internetconnectie regelen? Ik moet zeggen dat ik tijdens mijn dial-up tijd het vaak had. Nu ik ADSL heb (1024.512), noot meer gehad.
He, die heb ik nog nooit gehadr0el schreef op 03 november 2003 @ 11:39:
net ook een leuke;
Nu weer voorbij (ook ctrl+F5 werkte niet)
(zelfde specs als TS)
Die foute weergave kwam alleen voor tijdens het upgraden van Artemis, in die tijd heb ik dat een paar keer gezien, daarna nergens meer last van gehad
The devil is in the details.
Ik was er inderdaad al wel achter dat dat een oplossing was. Echter aangezien het vaker voorkomt en ik blijkbaar niet de enigste ben die er last van heeft leek het me toch even de moeite om hier deze melding te plaatsen.Femme schreef op 03 november 2003 @ 00:08:
Gewoon control refreshen.
Het lijkt me 'stiekum' toch ergens een foutje in een van de scripts of de CSS is om onbekende rede tijdelijk niet bereikbaar (bandwidth, misschien wordt ie gelocked?)?
En deze zeker bestellen bij tweak DSL? Nee dank je. Ik vind de 2Mbit DSL lijn op m'n werk toch eigenlijk voorlopig nog wel voldoende voor wat nieuws te lezen op t.net.Betere internetconnectie regelen? Ik moet zeggen dat ik tijdens mijn dial-up tijd het vaak had. Nu ik ADSL heb (1024.512), noot meer gehad.
[ Voor 25% gewijzigd door RobzQ op 05-11-2003 17:26 ]
Ik geef alleen een tip vanuit mijn optiek omdat mij iets is opgevallen. Om dan Tweakdsl erbij te halen (welk ook nog neigt naar flame) is totaal nodig.RobzQ schreef op 05 november 2003 @ 17:23:
[...]
En deze zeker bestellen bij tweak DSL? Nee dank je. Ik vind de 2Mbit DSL lijn op m'n werk toch eigenlijk voorlopig nog wel voldoende voor wat nieuws te lezen op t.net.
Als ik wist dat je een 2Mb lijn zou hebben, had ik je de suggestie niet gedaan.
Nop. Gebruik geen proxy hier..Ik heb een vermoeden dat je via een proxy surft, en dat deze de boosdoener is van het missen van de CSS. Een refresh helpt meestal wel, maar dat is pas nadat je de eerste keer op de pagina bent geweest.
Offtopic : Sorry hoor. Het was eerder met een knipoog bedoeld, bij deze dan..welk ook nog neigt naar flame..
[ Voor 46% gewijzigd door RobzQ op 05-11-2003 18:49 ]
En na een Control F5 (hard refresh?)little_soundman schreef op 06 november 2003 @ 01:39:
Hier wel een proxy (squid), maar de eerste keer dat squid problemen geeft moet ik nog tegenkomen.
Overigens heeft ieder programma wel eens problemen
Ctrl-F5? Een eenvoudige click op de reload button van mozilla is genoeg om de boel weer recht te trekken.Teckna schreef op 06 november 2003 @ 02:28:
En na een Control F5 (hard refresh?)
Overigens heeft ieder programma wel eens problemenhet blijven mensen die het beheren en mensen die het proggen
Het feit dat veel mensen met verschillende browsers en verschilende setups er last van hebben duidt op meer dan toevallig zomaar ergens iets wat af en toe mis gaat.
Het zal ongetwijfeld niet meevallen de echte oorzaak te achterhalen, maar op zijn minst een poging daartoe verwacht ik wel.
Als ik het goed lees dan krijgen mensen die last hebben van bovenstaande 'melding' een lege pagina te zien ipv een pagina zonder CSS. Maar misschien is de achterliggende reden dezelfde.Harm schreef op 07 november 2003 @ 12:31:
Misschien heeft dit topic er wat mee te maken? Ik heb daar in Mozilla nog wel eens last van en wie weet hebben jullie daarom ook wel opmaakproblemen met de FP ook al maak je geen gebruik van Mozilla.
Dus wanneer iets niet werkt, doe eerst even Ctrl+F5 en als het dan nog niet werkt mag je weer een topic openen. Anders maar niet
Dit topic is gesloten.
![]()