Totalcopy

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik gebruik sindskort vpn@campusnet. Ofwel ik kan via vpn op campusnet komen >:)

Ik gebruik dus ook totalcopy zodat ik downloads eventueel kan resumen mocht hij onderbroken worden. Alleen de snelheid die totalcopy aangeeft klopt niet. Hij geeft de hele tijd 0 kb/sec aan en dan ff 330kb/sec. Dat wisselt ie de hele tijd af en ook de resterende tijd klopt niet.

Wie weet hoe ik dat wel kloppend kan krijgen?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Download ie wel? Zo ja dan heb je in ieder geval niet veel te klagen, het kan zijn dat ie het niet via VPN de juiste rates ziet?

Meh ...

Verwijderd

Dat ga je niet voormekaar krijgen, zoals zovele dingetjes die in Total COPY zitten. Hij meet grotendeels met meervouden van 333 kbytes/s. Zo af en toe geeft ie andere waarden.

Als je echt wil weten hoe hoog je dl-snelheid is gebruik een tootlje al DU METER ofzo... Deze kun je vast bij www.download.com uitproberen

Verwijderd

moharry: www.dumeter.com ?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Twarp schreef op 29 October 2003 @ 17:32:
Download ie wel? Zo ja dan heb je in ieder geval niet veel te klagen, het kan zijn dat ie het niet via VPN de juiste rates ziet?
Ja, en het is idd geen groot probleem. Maar vind het wel makkelijk om te zien wanneer iets binnen gaat zijn. Verder geeft ie percentage dat binnen is wel goed aan, en lijkt de snelheid behoorlijk constant te zijn.
Pagina: 1