Toon posts:

Merkkeuze 9800 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de betere kaart van de 9800 PROs?

Sapphire, Hercules, Connect3D, HIS? Of maakt het niet zoveel uit? Ik zit zelf aan Hercules te denken.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:11
Goede keus, geen topic waard..

Net zoals in je andere topic over je mobo e.d.

Daarvoor moet je geen topics openen... |:(

[ Voor 62% gewijzigd door Hoyden op 29-10-2003 17:26 ]

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

ik heb die HIS gezien en die is wel bruut maar vraag me niets over prestaties,
dus ik zou ff zoeken naar reviews als ik jou was

weet iemand nog een leuke signature?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Of maakt het niet zoveel uit?
Dat. Merken verschillen erg weinig tegenwoordig, de basis is bij kaarten vrijwel altijd hetzelfde, misschien alleen een andere kleurtje, andere fan en ietwat ander geheugen. Kijk gewoon zelf welk merk de leukste videokaart heeft qua specificaties en bijgeleverde spullen. Eigenlijk alleen dat laatste kan nog wel eens aardig verschillen :)

The devil is in the details.

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12
neem gewoon de goedkoopste zijn allemaal zo'n beetje even goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik gelezen. Van de reviews die ik gelezen had, leek de Hercules mij iets beter (qua extra's). Zijn die kaarten nu ook met Half Life 2 erbij, of zijn dat andere series?

Verwijderd

neem die van GeIL!!! :P
die heeft leet koeler en draait zelfs sneller dan een 9800XT en kost "maar" rond 400 euro...

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
^^^^^
Idd, die GeIL is sweet!

[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 29-10-2003 17:36 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

draait zelfs sneller dan een 9800XT
Wat kunnen we weer overdrijven zeg :P

maargoed, ik heb een kaartje van connect3d en die is gaar. Van Herculessen weet ik dat er weinig problemen mee voorkomen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 17:39 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 17:34:
Ja dat had ik gelezen. Van de reviews die ik gelezen had, leek de Hercules mij iets beter (qua extra's). Zijn die kaarten nu ook met Half Life 2 erbij, of zijn dat andere series?
Dat is de Radeon 9800 XT, een ietwat snellere variant op de Radeon 9800 Pro. Maar daarbij krijg je nu nog een kaartje waarmee je later het spel op kan halen, aangezien HL2 nog niet uit is :)

The devil is in the details.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 22:10
heb ooit es een stuk over de HIS 9800Pro gezien. (excalibur of he noemen ze hem of was dat de 9600pro)

hij deed het zeer goed en heeft erg goede koeling naast dat hij er gewoon goed uitziet.

ik probeer het artikel voor je te vinden.

Verwijderd

Er was wel een test gekomen waar Hercules als beste gekoelde videokaart was (1 vande reden dat ie ook wat duurder is) dat was namelijk met de 9700 Pro. Ik heb zelf hier eentje liggen en kheb geen problemen mee. Het maakt eingelijk ook niet uit welke je neemt, zie MaRc0.

Maar ik denk als "Tweaker" dat je zelf erachter kunt komen welke merk/kaart nou beter is, tegenwoordig maakt het toch niet zoveel uit raad ik je aan om FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) door te nemen. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welk videokaart moet ik nemen?

Doe even zelf wat moeite en herlees even de GoT Huisregels :/

/lui - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.